slimy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Heisann! Jeg har kjøpt en SATA2 hard-disk på 250 gb. MEN, den vil ikke vises i min datamaskin! har et: EPoX EP-8KDA3J,nForce3 250Gb,Socket-754 , ATX, SATA/ATA, GbLAN, LYD,DDR, AGP8X hovedkort. Etter det jeg forstod da jeg spurte Komplett. Var SATA2 bakover kompitablet med SATA. Den ble installert da jeg startet opp windows, men synes ikke.. Finner den også i BIOS. Finner Samsung harddisken i enhetsbehandling, status er: ikke intialisert Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? ingen drivere med verken hovedkort eller hard-disk. KUN hvis jeg skal kjøre RAID noe jeg ikke skal. på forhånd takk for hjelp! =) Lenke til kommentar
theb0rre Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) . Endret 15. mars 2019 av theb0rre Lenke til kommentar
sgc Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Klikk Start og klikker deretter Kontrollpanel. Klikk Ytelse og vedlikehold og Administrative verktøy, og dobbeltklikk deretter Datamaskinbehandling. Klikk diskbehandling, merk disk og formater i ntfs dette var ihvertfall løsningen for meg. mvh sgc Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ja, det er løsningen for alle. Disken må selvsagt initialiseres. Beskrevet i sticky, punkt 3: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå