mJ_Msv Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Heisann, begynner å tvile, men spør allikenvell, finst det noen tv-kort med s-vhs inn og utgang... Vet det er en del kort med s-vhs utgang på, men trenger aller mest et med s-vhs inngang på. Har noen sett et slikt så er eg meget takknemmelig! Trenger det for å koble til en videokilde med bare s-vhs utgang, men kan vel kansje bruke en overgang til nød her.... Eventuelt om det finst noen andre overkommelige kort der ute som har s-vhs inngang og som kan brukes til å ta opp i god kvalitet og ellers helst med hardware mpeg encoding også.... Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det er få kort som har s-video utgang, så men det litt dyre kortet happauge 350 har nettop det. -s-video inn er nok litt vanligere. -350 kortet har også dette. -Og det har mpeg2 encoding og decoding innebygget slik at det ikke bruker så mye cpu kraft. PS Det heter s-video og ikke s-vhs Lenke til kommentar
mJ_Msv Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Takker så mye, akkurat hva jeg trengte. Og ja, er nok S-video eg mente ja, forbinder bare den kontakten med s-vhs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå