ZimZ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei skulle gjerne hatt noen deler til en bærbar pc. Kanskje finnes det allerede butikker som selger bærbare deler eller er dette på annen måte mulig å få tak i? Utstyret jeg skulle hatt er skjermkort, batteri, harddisk og usb firewire oppsett. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Heiskulle gjerne hatt noen deler til en bærbar pc. Kanskje finnes det allerede butikker som selger bærbare deler eller er dette på annen måte mulig å få tak i? Utstyret jeg skulle hatt er skjermkort, batteri, harddisk og usb firewire oppsett. Du bør kanskje nevne hvordan maskin du snakker om først og fremst... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Til hvilken bærbar (merke, modell) trenger du deler ? Du kan forresten glemme skjermkort. Lenke til kommentar
ZimZ Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Egentlig ikke så viktig. Målet er å bygge en maskin for en billig penge. Dere kan kanskje gi meg noen tips der om hvor hvidt det lar seg gjøre. Og hvor jeg kan få tak i deler. Hvor vidt de passer sammen klarer jeg godt ut med selv. Kjenner ikke så godt til produsentene i det bærbare miljøet men, samsung hd, amd prosessor vis de leverer like godt til bærbart som de gjør til stasjonært? Via hovedkort vis de leverer til bærbar skjermkort ? er det noe jeg ikke får tak i, er det sånn å forstå? Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kan ta en titt her kansje? http://www.it24.no/ nermeste du kansje kan bygge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå