Pimbila Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg er så forbanna! Linjen har vært ustabil i månedsvis. Er det bare hos oss eller er det flere der ute som heller ikke er fornøyd med BlueCom? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Jeg har selv Bluecom og er meget fornøyd, har ikke hatt noe andre problemer enn da de slet litt her for noen uker siden. Ellers har linjen vært 100 % stabil og med den farten jeg skal ha. Dette har jo litt med hvor mye trafikk og sånn det er på sentralen du er tilkoblet og ikke minst kvaliteten på kobberlinjene hjem til deg. På hvilken måte er linje ustabil? Lyser DSL lyset på modemet eller er det det som faller ut? Er hastigheten ustabil eller faller du rett og slett ut av internett uten at DSL lampa slokner noen ganger? Endret 24. september 2005 av TheBoz Lenke til kommentar
wilai Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 eg og har Bluecom det einaste tingen som irritere meg er at dei ikke har oppgradert linjen min enda Lenke til kommentar
Cerb Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har bluecom og har fått oppdatering av linjehastighet. Har ikke hatt nedetid på over 18 måneder. Hadde endel før men det var pga att telefonkabelen opp til huset var det brudd på. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg er så forbanna! Linjen har vært ustabil i månedsvis. Er det bare hos oss eller er det flere der ute som heller ikke er fornøyd med BlueCom? Og hva sier Bluecom da? Og hva har du gjort for og feilsøke internt i huset og på eget utstyr? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har også hatt BlueCom i over et år. hadde ALDRI nedetid, og supporten er kjempe flott. Tror nok muligens problemet kan ligge på pc eller router om du har det. Sjekk om det er problemer der. For jeg har liten tro på at problemet er BlueCom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg, derimot, har hatt Bluecom i et halvt år. Er ikke fornøyd med hastigheten, men har heldigvis ikke hatt nedetid her. Men på jobb-linja og hos kunder har det vært mye trøbbel, så jeg er vel heldig. Mitt inntrykk er at Bluecom sin support lever i sin lille rosenrøde verden, hvor alt er i orden uansett... Først når man begynner å grave litt, oppdager de at ting kanskje ikke virker allikevel. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Han er muligens tilkoblet en sentral hvor bluecom leier tjeneste av Telenor. Har en følelse av at dette ikke er like stabilt som på plasser hvor bluecom har eget utstyr. Jeg er selv tilkoblet en Telenor/bluecom sentral og har dropp et par ganger i uken på linjen. Er stort sett fornøyd med support og tjenester men ikke 100% på linjekvaliteten. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 har hatt bluecom i snart 5 år, de er faktisk veldig bra.. ikke ofte jeg har hatt nedetid, det var når det var linje oppgraderinger det gjaldt mest, ellers så kan det være en søndag eller 2 i året.. problemet med bluecom er at de ikke er konkurransedyktige lengere, tar evigheter før de f.eks går opp med hastigheter p.g.a. at de må, for å ikke miste kunder. Er koblet til catch serveren forresten og pingen ligger vel på 1-20 på cs i von- serverene.. (ikke at jeg spiller lengere) Lenke til kommentar
Stream Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Er veldig fornøyd Bluecom-kunde. Eneste nedetiden de siste 2-3 årene var for et par uker siden når de hadde masse problemer på østlandet. Er også fornøyd med hastigheten... Lenke til kommentar
xeon Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg er så forbanna! Linjen har vært ustabil i månedsvis. Er det bare hos oss eller er det flere der ute som heller ikke er fornøyd med BlueCom? Hvis linjen er ustabil tviler jeg på at de nekter å gjøre noe med det.. Ring dem så hjelper de deg helt sikkert eventuelt feilmelder det... Lenke til kommentar
pine Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg er så forbanna! Linjen har vært ustabil i månedsvis. Er det bare hos oss eller er det flere der ute som heller ikke er fornøyd med BlueCom? Cry me a river. Prøv kanskje med en mer konstruktiv post, så kanskje får du litt hjelp, pekepinn eller to på hva kan du gjøre for å stabilisere linja. Lenke til kommentar
Pimbila Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Jeg er så forbanna! Linjen har vært ustabil i månedsvis. Er det bare hos oss eller er det flere der ute som heller ikke er fornøyd med BlueCom? Cry me a river. Prøv kanskje med en mer konstruktiv post, så kanskje får du litt hjelp, pekepinn eller to på hva kan du gjøre for å stabilisere linja. Konstruktiv post? Jeg var ikke ute etter hjelp. Jeg lurte på om det var flere som var misfornøyde Har alle dere som har svart hastigheten 4400/640? Takk for alle svar (nesten alle...) Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har hatt Bluecom i overkant av 1 år nå og de siste 2 - 3 mnd har linja vært sinnsykt ustabil. Kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd nei... Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Har også hatt problemer med forbindelse... datt ut i to dager for to uker siden Hörte noe om at de drev på med noe oppgraderinger pga IP-Telefoni, men kan ikke bekrefte dette. skal bytte over til Lyse nå! Endret 26. september 2005 av ToP-HaiR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå