ka1ser Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Et år siden jeg kjøpte PC'en så S-ATA disketten er selvfølgelig borte. Jeg lastet ned nye drivere fra abit. sletta noen store filer slik at den kom under 1,38mb. Blant anna ei GUI mappe, og noen andre store forhåpentligvis unyttige filer. Når jeg lastet filene over på disketten, startet installasjon osv... så kom det ei feilmelding om at det var en feil i en .oem fil. Jeg prøvde på nytt, men slettet noen andre filer i stedet. Da gikk alt bra, helt til jeg kom i gang med selve installeringa av XP, da kom det opp to meldinger på rad, om at et eller annet ikke hadde bestått Logo testingen tror jeg. At det ikke var kompatibelt med XP. Jeg trykket bare ok, og fortsatte, og alt gikk greit. Tror dere det kan være noe galt i innstalleringa? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Driver på floppy brukes kun av selve installasjonsprogrammet. Når du starter Windows så er det andre drivere som brukes. Siden du fikk installert så er jo den delen OK. Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Er det ikke mulig å installere fra CD, eller er det så lite fleksibelt at du må bruke floppy? Hva slags versjon av windows skal du installere? Er det orginal versjon, pirat kopi, oem eller hva? En nøyaktig gjengiving av feilmeldingen vil selvfølgelig kunne hjelpe mer. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Jeg vet det skal gå ann å bruke cd, men om det er vanskelig, det vet jeg ærlig talt ikke, orka ikke prøve. Husker ikke mer enn det jeg skreiv, altså at ett eller anna ikke bestod logo testinga. Men som dere sier er det kanskje ikke noe problem nå når jeg har installert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå