Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

telenor og feil med internett

Anbefalte innlegg

har telenor adsl og her om dagen brant en del og vi måtte kjøpe ny i sentralen,

vi har 2 maskiner som spiller cs, de sa at du måtte abonnere på bedrifts abonomment vis du skal spile hele tiden laste ned musikk osv. var ikke noe i huset vårt som tok skade nei.

EDIT: det var noen fiber kabler

Endret av glad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg trur eg ville hatt ei ny forklaring på kvifor denne rekninga har komme til dykk.

Utstyr som står i sentralen er litt vanskeleg å få ødelagt pågrunn av CS-speling, då må det vere overbelasting (noko som tyder heller på at utstyret som stod der ikkje var berekna for slik last og definitivt feilplassert.

Men når det gjeld summen så koster ein dslam ein god del meir enn 1000,- så eg tviler på at det er den som har gått.

Om det er modemet du har som har røke så må dette skyldes lynnedlsag eller andre brukerforskyldte feil. Men desse går ann å kjøpe kor som helst til mykje lavare sum enn 1000,-

Lenke til kommentar
bruker ikke å lyge..

Nei, men dere kan ha missforstått, 1000,- minner om det gebyet Telenor tar for feilsøking hvis det viser seg at feilen ligger på kundens eget utstyr eller kabling.

Det er ingenting i sentralen som ryker på grunn av at linja brukes så den forklaringen er enten en løgn fra vedkommende hos TN eller at det har blitt missforstått eller en eller annen bevisst prøver og sverte ISP. Har du fått papirer på dette?

Lenke til kommentar

var en vanlig e-faktura feilen ville ikke bli rep før dere betaler.

EDIT:

men for noen min siden ringte de og beklaget seg og at det ikke var vår skyld at det hadde skjedd de sa at det var noe feil i fiber nettet demmes og at det ikke var cs som hadde hjort det.

Endret av glad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...