Fredrik Matt Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) heisann! jeg er blitt forelsket i Sony Ericsson w800i men jeg får ikke lov til å kjøpe ny mobil før i Juli er den enda populær da ? og er den billigere da ? Endret 24. september 2005 av Fredrik Matt Lenke til kommentar
Duppsa Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nå er vi vel forøvrig i september Lenke til kommentar
voluz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 heisann! jeg er blitt forelsket i Sony Ericsson w800i men jeg får ikke lov til å kjøpe ny mobil før i Juli er den enda populær da ? og er den billigere da ? I juli neste år er W800i nesten 1 år gammel. Da er den nok ikke spesielt populær lenger. D.v.s., du kan sikkert få kjøpt den for 1 krone med 12 mnd. abonnement. Så mulig den selger en del takket være det... Innen juli neste år har det nok kommet ange andre mobiler du heller vil ha enn W800i. Men den kommer til å være billig neste år da! Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) heisann! jeg er blitt forelsket i Sony Ericsson w800i men jeg får ikke lov til å kjøpe ny mobil før i Juli er den enda populær da ? og er den billigere da ? I juli neste år er W800i nesten 1 år gammel. Da er den nok ikke spesielt populær lenger. D.v.s., du kan sikkert få kjøpt den for 1 krone med 12 mnd. abonnement. Så mulig den selger en del takket være det... Innen juli neste år har det nok kommet ange andre mobiler du heller vil ha enn W800i. Men den kommer til å være billig neste år da! ja, jeg er klar ovet det ! Det var en venn av meg som kjøpte K700i i Juli i år !! Det er jo nesten verre.. Vi får jeg se ! Den mobilen jeg har nå er 3300 ! den er jeg så lei av nå.. Det er jo ikke kamera på den. jeg vil heller kjøpe w800i uten abb. Jeg er ikke sånn en fyr som kjøper de aller nyeste mobilene! Endret 24. september 2005 av Fredrik Matt Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) jeg kommer garantert til å kjøpe ny teledfon i juni ! og nå er jeg jækla tidlig ute ! så jeg kommer tilbake her i mai og spør etter en telefon som det er god kvalitet på til en rimelig pris! f. eks D600 ? er den billig og enda god i Juni 2006 ? Endret 24. september 2005 av Fredrik Matt Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Vel, d600 er vel ute i oktober, så til Mai neste år så kan du vel finne den liggende på 699 med abb kan jeg tenke meg. Men altså, samsung har det som vane å ikke falle noe særlig i pris. Om den vil være god kommer an på øyet som ser. Den vil jo ikke ha 3g eller edge, hvorvidt dette er gode funksjoner i dine øyne vet ikke jeg. Men jeg vil ikke si at den er en god telefon i Juni 06! Men Mai neste år kommer du nok til å sikle over en annen telefon! Kom tilbake da, og fortell oss hvor mye penger du har og hva du ønsker ha som funksjoner i din nye mobil, så får du vel hjelp av en god sjel her på forumet! Endret 24. september 2005 av Smallville Lenke til kommentar
whom Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg er en av dem som kjøpte k700i, og det for bare 5 dager siden. Den kostet 1 kr med fri20 abn. Det beste kjøpet jeg noen gang har gjort, tross at den er litt gammel. Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Vel, d600 er vel ute i oktober, så til Mai neste år så kan du vel finne den liggende på 699 med abb kan jeg tenke meg. Men altså, samsung har det som vane å ikke falle noe særlig i pris. Om den vil være god kommer an på øyet som ser. Den vil jo ikke ha 3g eller edge, hvorvidt dette er gode funksjoner i dine øyne vet ikke jeg. Men jeg vil ikke si at den er en god telefon i Juni 06! Men Mai neste år kommer du nok til å sikle over en annen telefon! Kom tilbake da, og fortell oss hvor mye penger du har og hva du ønsker ha som funksjoner i din nye mobil, så får du vel hjelp av en god sjel her på forumet! jeg har ellerede begynt å spare Så jeg har nok av penger til mai vi får se hvilken mobil som er i øynene mine da! jeg er ikke ute etter EDGE og 3G.. Det kan jeg vente med ! jeg har ikke bruk for det enda! Jeg er veldig fasinert på mobiler. Så vi får se ! tusen takk for hjelpen, voluz Endret 24. september 2005 av Fredrik Matt Lenke til kommentar
gustav Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg er ikke sånn en fyr som kjøper de aller nyeste mobilene! Hehe, jeg er heller ikke en sånn fyr. Men er dette noe å bekymre seg over da? Dersom du fortsatt liker den i Juli, er det vel bare å kline til? Telefonen i seg selv er jo like bra i Juli, og den kommer garantert til å være vesentlig rimeligere. Pr dags dato er det store leveringsproblemer på denne, hvilket skulle borge for at den kommer til å være populær en liten stund fremover. Men er det viktig for deg at den er populær da? Holder det ikke at du liker den? Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hva har det og si om mobilen er "inne", hvis den funker og er grei? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hva har det og si om mobilen er "inne", hvis den funker og er grei? Det kan man jo forsåvidt si om all ting (klær, møbler... eller design generelt). Men for noen er det viktig at en telefon er "inn". Jeg foretrekker en telefon som få andre har. Kjedelig å ha samme telefon som andre. Nesten som om du går ut på gaten, og ser flere som går med akkurat samme klær som deg. Eller enda verre, se en bunch med pensjonister som går med de samme klærene som deg (nightmare)... Lenke til kommentar
andnet Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 mest vittige posten jeg har lest her til dags dato :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 mest vittige posten jeg har lest her til dags dato :!: Så flott at du bumper opp tråden for å si det. Ser ut som at tråden har lagt seg død, og sklidd litt ut i diskusjon om popularitet osv.. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg