apegryn Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Finnes det noen som selger emblemfrie griller til eldre biler? Har lyst på en emblemfri til min passat, den gamle typen 85-88. Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 du får kjøpt grill i form av gitter av forskjellig slag hos de aller fleste bilbutikker som selger bilrekvisita. Dette må du tilpasse selv. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Jo har sett mange av disse, men jeg er ikke interessert i slike gitter siden det overhode ikke passer til passat Jeg er ute etter emblemfri grill på lik linje med slike som selges til golf, corrado o.l. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Har selv en passat >03.88, og jeg hadde tenkt å lage dette selv Blir mye jobb, men tror det skal være mulig. Man trenger da to griller, og det får du tak i på hoggern Edit: Har ikke sett det til salgs noen steder, men NOEN må jo ha det.. Endret 25. september 2005 av LaStrada Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Men det er vel nokså vanskelig å få det fint til om en skal skøyte en grill to ganger ==== | =(vw)= | ==== Jeg skal nå iallefall først prøve å få tak i en hel emblemfri grill først, før jeg går til høggern. Endret 25. september 2005 av tronni_87 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Har sett gjennom mange norske og noen få utenlandske styling-sider uten å ha sett noen form for emblemfri grill til >88 passat, virker ikke som om noen selger slikt. Vet noen om VW forhandlere selger slike deler? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 har du sett etter på ebay.de? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 yes, ingenting der heller :/ Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 de selger da forskjellige lengder med grill? passaten er jo ikke det største flaket? ^^ Hva med å spørre hvor de lages å bestille etter mål? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Aner ikke hvem jeg skal spør. Vet jo heller ikke om slike produseres eller ikke. Og passatgrillene er veldig lange igrunn. Det er snakk om passat B2, lave breie plastgriller. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Finner ingen kamei-griller som er laget for passat b2 eller santana, foruten slike nettinggriller, men det passer (etter min mening) kun biler med mindre griller. Nærmeste jeg fant var kamei jetta grill, men den passer heller ikke. Endret 5. oktober 2005 av tronni_87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå