ssswopp Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 jeg legger merke til at det er ikke bare de bilene med stor potte og luftfilter som lager en tøff lyd, men det er også helt vanlige standard biler.. hva er det som lager den lyden?? eller hva er det som er ødelagt?? Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Orntlig trim i motoren kan det jo være. Mener da fabrikktrim som bmw m og type r og denslags. Litt vanskelig å svare på når du ikke sier hvem bil du tenker på. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Stor motor? Eller kanskje du bare har møtt på "Familie-racere". Dvs, Audi RS4 eller Bmw M5. De ser jo helt normale ut, bortsett fra noen få detaljer. Men steike for en lyd. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Er bare å bytte til sportsbakpotte. Da får du effekt-annlegg lyden, altså den fresende lyden når du gir pulver. På min bil fikk jeg faktisk fetere lyd bare med en stuss. (Det var en stuss med en snodig boks på, trolig den som lager lyden). Eller så kan du jo kjøpe et komplett effekt-annlegg og sportsfilter (eks: KN). Da får du jo litt økning i power også. Et par hester til skader jo ikke Endret 24. september 2005 av Apoc_ Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Du kan jo få litt interessant lyd i bilen hvis du har hull i eksosanlegget også. Men det vanligste er jo å bytte luftfilter og potta ja.. Sånne Torshov-potter gjør sjelden noe særlig godt for effekten, men det høres i det minste slik ut. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 ja, det jeg tenker på er ikke "HVORDAN få god lyd" men jeg merker på f.eks en gammel ford mondeo, som har rå lyd UTEN å ha byttet noe.. alt er standard liksom.. skjønner?? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kan du bekrefte at det ikke er gjort noe med den da? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Kan du bekrefte at det ikke er gjort noe med den da? drit no i det da.. du kan ta f.eks farmor å farfar sin bil en gammal chrysler.. den er jo helt standard..men den har litt sånn grom-rally lyd.. har dere ikke opplevd at dere har hørt den tøffe lyden å du snur deg å tror det er en drit fet styla bil med alt av effektannlegg osv. men så er det bare en gammel mazda liksom med ei gammel bestemor som kjører.. skjønner?? Endret 24. september 2005 av ssswopp Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kan ikke si at det har skjedd meg nei... Men i all seriøsitet kan det jo komme sånn sprake-lyd som mange rallybiler har hvis det er noe feil med eksosanlegget på bilen. Slik var min en gang jeg hadde slått hull på mitt i hvertfall. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Kan ikke si at det har skjedd meg nei... Men i all seriøsitet kan det jo komme sånn sprake-lyd som mange rallybiler har hvis det er noe feil med eksosanlegget på bilen. Slik var min en gang jeg hadde slått hull på mitt i hvertfall. ja, det kan ort være.. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 De har sikkert bare hull i eksosannlegget eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå