hitzcore Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei! Jeg er musiker og har alt det nødvendige utstyret for opptak. Det eneste jeg mangler er et skikkelig program. For tiden bruker jeg bare lydinnspilling i windows. Men for å komme til saken. Jeg kobler den akustiske gitaren og mikrofonen inn i miksepulten(Yamaha EMX 88s). og ut derfra bruker jeg '2TR in', til minijack, til pc. Problemet er bare at jeg ikke får spilt inn fra miks. Kobler jeg feil, eller bruker jeg feil innstillinger i windows? Lenke til kommentar
hitzcore Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Den første og beste mikseren til dette behovet er: Yamaha MW12/4 Den koster litt over 4000 kroner. Har 16 inn og 4 ut pluss usb ut. Have fun Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Jeg merker meg at du kobler via 2TRin. Du har ikke en ut da? Du kan jo gå inn på Kontrollpanel -> Lyd og lydenheter-> Audio. Der kan du sjekke at du har valgt riktig input port på PC-en. Hvis du bruker det integrerte lydkortet i maskinen har du antakelig det. Og du har installert lydkortdriver regner jeg med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå