jh_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Har hatt Windows på C:\, og Linux Suse på D:\. Formaterte nylig D:\ for å få mer plass. Etter at linux var installert så fikk jeg suse's bootscreen når jeg startet opp, hvor jeg kunne velge hvilke os jeg skulle starte opp på. Etter at D:\ var formatert så forsvant selvfølgelig den, så når jeg skal starte opp nå så skjønner ikke pc-en at den skal boote på C:\. Så jeg lurer på hvordan jeg kan spesifisere at den skal lete etter boot.ini, istedenfor den jeg tidligere brukte etter å ha installert linux? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Start opp XP-CD'n, og gå inn i recovery console. Kjør fixboot og fixmbr, så skal alt være i orden. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Start opp XP-CD'n, og gå inn i recovery console. Kjør fixboot og fixmbr, så skal alt være i orden. Takk skal du ha! Det ordnet problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå