mongojarle Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 heisann... jeg har kjøpt meg et vannkjølings-sett av en kamerat som fikk det med en maskin han kjøpte en gang... jeg har ikke peiling på om det er noe å spare på eller hva, så jeg lurte på om noen av dere vet hva slags blokker dette er (merke, kvalitet, egenskaper osv). må sies at jeg fikk det utrolig billg, derfor slo jeg til før jeg visste hva det var... har hatt det en stund, men har ikke dratt det frem før nå.. har også en film der jeg snur og vender på de... men den er på 17mb, ta kontakt via PM hvis noen vil se den, så ordner vi det... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det der er vel danger den blokker om jeg ikke tar mye feil, ja det er bra blokker det der langt bedre enn mange av de som er med i slike ferdigsett. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Den gpu blokka syntes jeg lignet litt på en magnum, men det kan godt være det er DD alt sammen ja. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Den gpu blokka syntes jeg lignet litt på en magnum, men det kan godt være det er DD alt sammen ja. Det kan det også være,men uansett er det der gode blokker som slettest ikke bør kastes. Kan jo nevne at den som er nederst på bildet selges fortsatt bare at den har plexitopp nå,noe som ikke har betydning for kjølingen. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Den gpu blokka syntes jeg lignet litt på en magnum, men det kan godt være det er DD alt sammen ja. Det kan det også være,men uansett er det der gode blokker som slettest ikke bør kastes. Kan jo nevne at den som er nederst på bildet selges fortsatt bare at den har plexitopp nå,noe som ikke har betydning for kjølingen. Jepp, knallblokker er det uansett. Men det kan hende man må mekke nye festeordninger for å få de til å passe nyere sys. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Den gpu blokka syntes jeg lignet litt på en magnum, men det kan godt være det er DD alt sammen ja. Det kan det også være,men uansett er det der gode blokker som slettest ikke bør kastes. Kan jo nevne at den som er nederst på bildet selges fortsatt bare at den har plexitopp nå,noe som ikke har betydning for kjølingen. Jepp, knallblokker er det uansett. Men det kan hende man må mekke nye festeordninger for å få de til å passe nyere sys. Mulig,de blokkene som er avbildet er vel beregnet for et Intel P4 system socet 478, har selv brukt de to største blokkene på bildet . Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 sorry sent svar, var p åfylla... det passet jo ganske bra da at jeg hadde socket 478... hoho... jeg holder på å planslipe de nå, og har kjøpt ny slange. den passet bra (i hvertfall med en slangeklemme på hvert feste) tror det var 3/8" ID eller noe... har en dobbel 120mm radioator og en eheim 1048 i tillegg da... fikk alt, blokker, pumpe, radiator og morken slange, for 500kr.... det var altså et bra kjøp? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 glemte det der med fester...: ja, det kommer til å bli et problem på skjermkortet og hovedkortet (NB) tror jeg... ved NB er det faktisk ingen hull i det hele tatt til å skru fast noe, så jeg får se om jeg kan finne et fint sted å borre noen hull (lever optimistisk)... og på geforce6-kortet vet jeg ikke hvordan hullene er plassert, så det kan hende jeg må lage meg noen braketter på jobb for å å til en god festeordning... noen som vet hvordan vannet beveger seg inni blokkene? hvordan mønster det er inni liksom? jeg har ikke sekskantet skrujern for å skru de opp... og hvis jeg vil vaske de litt, hva kan jeg bruke til det? toppen er av aluminium, og bunnen er av kobber. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fest blokka til skjermkortet bed strips om hulene ikke passer til skruer. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 jeg fant GPU-blokka her. er en test av den... Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Knall blokker du har... Det er magnum478 cpu blokk Test og magnum nb blokk Test og gpu blokk... Bruker selv den cpu blokka på min s487 3.2 prescott.. med gode resultater... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Blokka på nb kan du jo bruke noe termisk lim til å feste med. Strips er ikke så dumt nei, har selv brukt det en gang på skjermkortkjøler. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Blokka på nb kan du jo bruke noe termisk lim til å feste med. Strips er ikke så dumt nei, har selv brukt det en gang på skjermkortkjøler. hehe... ja, tanken på termisk lim har slått meg... det blir nok det jeg bruker! det er temmelig umulig å borre et hull i Hk uten at noe gør til heksfjells... edit: tusen takk for linkene Npvk_X! Endret 27. september 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå