sluffy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vi sporet en liten smule av i denne tråden, så jeg fant ut at jeg skulle lage en ny tråd hvor vi kunne diskutere dette. Hele saken begynnte med at Hylo kom med dette utsagnet: Guttelem mot guttelem funker ikke. Jentelem mot jentelem funker ikke. Men guttelem mot jentelem funker. Og jeg lurte på om det kunne kalles "jentelem". Et lem er vel en "gjenstand som stikker ut fra resten av kroppen". Noe en arm eller fot gjør (derfor kalles vel de også lem). Gutter har et kjønnslem, og sist jeg sjekket stakk ikke reprodusjons-tingen til jentene spesielt langt ut. Derfor kan det vel heller ikke kalles et lem. Så kom Hylo med dette: Lovverk for kvinnelig kjønnslemlestelse! Da kan vel diskusjonen fortsette, stort sett. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det er vel en "lem" når det står i lovverket vel? (En veldig liten lem i allefall! ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 *kosepåkjønnslemmet mitt* Nei, ærlig talt. Har aldri sett noe som sier at vi ikke kan bruke betegnelsen på jenter. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Det heter et lem, når det er snakk om en tissefant. En lem er en plate man dekker til vinduer, eller andre åpninger med. Definisjon på et lem: lem -met, -mer, -ma el. -mene (norr limr) 1 bevegelig kroppsdel, særlig om arm og bein det verker i alle l-mene / berge liv og l-mer / gangl- / det mannlige l- penis 2 medlem menighetsl- Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 1 bevegelig kroppsdel ja nettop...kan ikke si at ei fitte er en bevegelig kroppsdel!? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 1 bevegelig kroppsdel ja nettop...kan ikke si at ei fitte er en bevegelig kroppsdel!? Det kan diskuteres.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Det kan diskuteres.... Det er nettopp det denne tråden er til. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Klitorisen består av mange deler. Blandt de, finnes morroknappen. De er da bevegelige, og kan beveges av individet som stuer de i sin kropp. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 For det først "Fitte er et nytelses ord IKKE et skjellsord" derfor bør vi være takknemlige hver gang ordet nevnes. Jeg mener fitte (ja gud) er i høyeste grad en bevegelig kroppsdel. Selv om fitten (ja) ikke stikker ut så kan den beveges. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 For det først "Fitte er et nytelses ord IKKE et skjellsord" derfor bør vi være takknemlige hver gang ordet nevnes. Jeg mener fitte (ja gud) er i høyeste grad en bevegelig kroppsdel. Selv om fitten (ja) ikke stikker ut så kan den beveges. Haha. Tatt ut av sammenhengen er det muligens det mest absude innlegget ever Men fra spøk til revolver: "lemlestelse" medfører ikke nødvendigvis lemmer. Det er jo bare et ord som i dag brukes om grovt kroppslig skadeverk Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Veldig veldig sær tråd...... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Veldig veldig sær tråd...... Vel, ikke alt kan være like normalt, da ville verden vært kjedelig. Du som jente kan vel svare på om du mener at du har fire eller fem lem. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Veldig veldig sær tråd...... Vel, ikke alt kan være like normalt, da ville verden vært kjedelig. Du som jente kan vel svare på om du mener at du har fire eller fem lem. Sier meg enig der.. Mene, neeee. Har ikke tenkt sånn veldig mye på det. Så gir fra meg retten til svare på denne, inntil videre... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikke om noen får kalle musa mi for LEM!??!?!?! lem er pikk. "det store lemmet hans bulet gjennom buksen"høres ok ut "lemmet hennes var vått"HØRE IKKE BRA UT! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 det med lov verket sier ikke at det nødvendigvis er en lem (lemlestelse= skade på et menneske) så det betyr ikke at det heter en jente lem fordi det står i lovverket SÅ DET SÅ! BTW: har ikke lest d andre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvem i all verden ville skryti over å ha mer lem enn andre? :!: Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Dere går glipp av et viktig poeng. lemleste v1 (av II lem og gda læste 'skade', jf norr *lesta) såre, skade, skamfare, kveste bli l-t i en ulykke . Altså har det pr. d.d. ikke noe direkte med de 4/5 lemmer å gjøre. Kvinnelig kjønnslemlestelse er derfor valid. Endret 24. september 2005 av PureTamil Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Bare gutter/menn som har lem ... Edit: eehh..kjønnslem altså Endret 24. september 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Lovverk for kvinnelig kjønnslemlestelse! Hvordan lester man et lem? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bare gutter/menn som har lem ... Edit: eehh..kjønnslem altså HEhe......Uffameg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå