Mollekanin Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Emnet sier vel alt? Jeg skulle hatt et "par" meter med fiber. Vet det koster men må man så må man.. Er det noen her som har noen kontakter eller vet om noen steder som kan skaffe dette til en overkommelig pris? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Emnet eller posten din sier ingen ting om hva du skal bruke dette til! Dette er ganske avgjørende for hvilken kvalitet du trenger og i hvilken utførelse. Fiskesnøre er jo ett billig og greit fiber, men det er vel ikke noe slik du skal ha. Prøv http://ww.elfa.se/no/ og søk etter fiber. Lenke til kommentar
Mollekanin Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Hmm, tror faktisk jeg nå fant ut at jeg er den dummeste mann.... Fiskesnøre kan jo være toppers. Det eneste det skal brukes til er og føre gjennom lys i ulike farger/fargetemperatuerer til når jeg skal ta bilder.. Får jeg et tykt nok fiskesnøre kan det være tingen.. Men kan man få tak i hvite/klare fiskesnører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå