Kjekssjokolade Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 nice...... kjøper.....NÅ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Microplex sender meg 2 stk av disse blokkene til test, regner med å ha dem her før helgen så får vi se hva de er gode for . Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Leste på det AC forumet, der en kar hadde testa de. Virker lovende synes jeg, men er ikke helt overbevist. De 2 største nedturene synes jeg er de ynkelige Alu platene og at hvis at man kjører Dual (dette gjelder selvfølgelig ikke alle HK) så må man kjøpe 2 stykk.. A-DATA @ DDR500 - with HS passiv = ~64°C A-DATA @ DDR500 - with HS+Fan = ~47°C A-DATA @ DDR500 - without HS passiv = ~81°C NO ERRORS A-DATA @ DDR500 - without HS+FAN = ~60°C NO ERRORS A-DATA @ DDR500 - with Ramplex = ~41°C ************************************************ @3.5Volt Twinmos BH6 @ DDR500 - passiv = ~85°C over 85°C got some Errors Twinmos BH6 @ DDR500 - with Fan = ~62°C Twinmos BH6 @ DDR500 - with Ramplex = ~42°C ************************************************ Sorry, I dont know how to change the Temps to °F U only "NEED" the Ramplex if u use HIGH VOLTAGE Ram like "OCZ 3.3v+" With some normal sticks like ur Corsair there is no reason for such a cooling solution. For the great Look? Ok thats a Reason. Endret 3. oktober 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 NIce. Prinsippet var jo egentlig genialt enkelt. Disse må jo bare klones med kobber istede for alu Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 har bestillt og fått kjøleren men har ikke montert den ennå...er det vanskelig å få av den gamle kjølinga på minne? sitter vell ikke med noe sånt som termisk lim? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 har bestillt og fått kjøleren men har ikke montert den ennå...er det vanskelig å få av den gamle kjølinga på minne? sitter vell ikke med noe sånt som termisk lim? Gikk greit for meg iallefall. du kan se Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå