fjeddiu Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har fått sim city 4 det er en zip fil. Når jeg prøver og zippe den kommer det av enleranen grunn: If u downloaded this fil, Try downloading the file aigain det har jeg gjort og... PLIS HJELP lille FREDRIK Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Gå i butikken og kjøp spillet du. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg har fått sim city 4 det er en zip fil.Når jeg prøver og zippe den kommer det av enleranen grunn: If u downloaded this fil, Try downloading the file aigain det har jeg gjort og... PLIS HJELP lille FREDRIK For det første så snakker man ikke om piratkopierte spill/programmer/filmer osv i forumet.... Og kjøpe ting er en fin fordel(da får du som regel tilgang til updates,byer, regioner o.l) Løp å kjøp du Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Stenges og advarsel m/ferie tildeles trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg