reds Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hei alle folk og kyr! Nå er jeg lei av å vasse rundt i mitt eget rot, og har bastemt meg for å rydde opp rommet mitt + å ommøblere. Jeg hadde hele fredagskvelden til disposisjon. jeg hadde følgende planer: Jeg hadde rett og slett tenkt å snu hele rommet motsatt vei. slik så utganspunktet ut. Link Jeg tenkte mye på hvordan ting skulle se ut, og kom fram til denne løsningen- Click me Her kommer noen skrekkens bilder av rommet før den ekstreme ryddingen: Bak dør. (HK eske? hvor kom den fra?) Her blir ting bare slengt opp: her er skrekkbilder av klesskapet mitt og stolen som er full av klær: Her er hylla over dataen: har ikke brukt denne bagen på to uker: Enda mer rotete hylleplass: Skrekkelig rotete nattbord: Senga fungerer som et sted å kaste fra seg ting: Nå er dere vel sjokkerte? på tide å rydde! Selve ryddingen: Det første jeg gjorde, var å plukke fra hverandre pc'n og stereoanlegget: Så fortsatte jeg å flytte ting ut. Stereoanlegget sammen med noen esker satt på gangen. Her er også dataen satt ut: Flere og flere av møblene mine forsvinner ut i gangen. Så da jeg hadde ryddet ut det meste av møblene, sendte jeg inn "Hybelkaninmorderen" Da jeg hadde drept noen hybelkaniner, begynte jeg å flytte på senga. Den fikk en fin plass under hyllene jeg hadde tenkt å la stå: på vei inn, der. Da senga var på plass, kunne jeg rydde stereobordet mitt. Slik så det ut etter ryddingen: Men det som nå stod for tur var noe jeg IKKE hadde gledet meg til. Nelig å rydde pulten innvendig. Jeg tømte alt innholdet ut på pulten og kastet det jeg ikke skulle ha. Det var litt av en jobb, men etter hvert fikk jeg orden på det og la det tilbake i skuffen. Neste punkt var å plassere forsterkeren til anlegget inni skapet i pulten pga støy. Ryddet inni skapet også og koblet opp anlegget: Det ser riktig ut, ja... Nå kommer sluttresultatet: Senga, helt uten rot med hyllene over: Her har vi den nye nerdebula: Og et siste bilde av stereobordet: Har noe sær dekorasjon, men liker det: Esken fra mitt MSI K8n Neo4 platinum... AMD eska på veggen..... Og mitt kjære XFX Geforce 6600 Gt kort's emballasje, også på veggen: Jeg ble veldig fornøyd med dette resultatet, bare på 4 timer. nå til slutt slenger jeg med en oppskrift som motiverte meg gjennom kvelden: -Man tar et glass med is: Så knuser man isen og venter i 2 minutter. Så legger man noen isbiter på toppen og fyller opp med cola: Enjoy! Hva syntes folket? Mvh. Marius (Med skrivekrampe) Edit: ALLE bildene er klikkbare. Endret 24. september 2005 av Sponx Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 haha, annerledes worklog hmm, burde nesten gjøre det samme Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Haha Er når jeg ser slike bilder jeg er glad for at jeg er "voksen" og har en samboer som "tvinger" meg til å rydde. For vist ikke hadde det sett ut slik hos meg som på de første bildene dine er jeg redd Har en kamerat som bor på hybel, og der ser det foresten også ut sånn som på de første bildene dine. Gratulerer med ryddig rom! (får se hvor lenge det varer ) Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Har forhåpninger om at det skal vare, da. Har vært litt stressa den siste uka, har ikke hatt tid til å rydde. Det er slikt som å poste worklog som gjør rydding morsomt! :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Om jeg ser litt neon under senga og litt annet nerde-stæsj blir denne worklogen i mine øyne godkjent.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hehe, stilig. Klarte å rydde litt rundt om kring i dag jeg også ^^ du satte definitivt preg på rommet med de plakatene Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Om jeg ser litt neon under senga og litt annet nerde-stæsj blir denne worklogen i mine øyne godkjent.. Er ikke HW emballasje på veggene nerd, kanskje! :!: Skal se om jeg finner igjen katodene mine og den gamle pc'n... Kanskje det blir neon alikevel.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Joda joda, men neon og elektronikk er nesten alltid konge! F.eks. lydsensor til lysa.. Eller fjernkontroll! Endret 24. september 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg begynte med et lignende prosjekt for noen dager siden, ommøblerte litt, men så fikk jeg Far Cry så jeg gadd ikke å rydde noe mer, så mesteparten ligger på gulvet nå. Lykke til! Keep up the good work! Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Joda joda, men neon og elektronikk er nesten alltid konge! F.eks. lydsensor til lysa.. Eller fjernkontroll! Lydsensor er ikke neon foruten. (Litt rotete sagt, men jeg har faktisk lydsensor) Edit: Fant ut at mamma har kasta den gamle pc'n. Gamle Intel-saken. Med andre ord ingen neon, Glisevask.... Endret 24. september 2005 av Sponx Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ble jo rikti inspirert her, men er da for lat til og rydde.. kan jo poste bilder av mitt datarom Databord Sofa Tv Stol ting, sto skjerm der med dan har pappa stjåle Lenke til kommentar
Damination Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 litt glad i cola eller ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sponx: Kjipt med spontane mødre! =/ Jaja, ha øynene åpne for andre muligheter da! Skal snart "renovere" rommet mitt selv, så det blir spennende. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Dette kan jo bli bra.... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 jeg kommer med bilde av min plass og etter hvert... Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Ja, her er det litt å ta i. Glisevask: Legg ut egen worklog, da! Morro å se hvordan ting blir! Best0: Sleng opp worklog når du er ferdig å drikke cola og gidder å rydda, a! Lykke til, alle tapre Hybelkanin-mordere! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Inghen har sagt noe om å drepe hybelkaniner....vi bare flytter på rotet. Flytter de til reservat derimot Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Inghen har sagt noe om å drepe hybelkaniner....vi bare flytter på rotet.Flytter de til reservat derimot Huff, jeg som har utryddet denne mnd's stammer. Skal prøve å forhandle med dem neste gang om å holde seg under senga... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hehe.. Ja, når jeg går i gang for fullt skal jeg nok fyre opp en worklog. Må bare planlegge litt ommøblering først! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Inghen har sagt noe om å drepe hybelkaniner....vi bare flytter på rotet.Flytter de til reservat derimot Huff, jeg som har utryddet denne mnd's stammer. Skal prøve å forhandle med dem neste gang om å holde seg under senga... Så snille du er Jeg gikk nådeløst til angrep med støvsugeren under hele senga og resten av rommet mitt for en liten stund siden jeg, hele bestenden ble utryddet på under 5 minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå