Kverni Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg trenger et headset som skal brukes sammen med min PC. Det absolutt viktigste er at lyden er klar og god når jeg spiller spill, men det også å foretrekke en klar bass og diskant, når headsettet brukes til film. Ettersom headsettet skal brukes til PC, ønsker jeg meg et headset som ikke trenger en forsterker for å bli drevet. Jeg har et Creative Audigy2 ZS. Kjøpte for under et halvt år siden et slik, og var GODT fornøyd med bass og diskant, og bruk i spill, men etter en kort periode fant jeg ut grunnen til den lave prisen. Headsettet er ganske tungt, og det er ikke spesielt behagelig å ha på hodet over 2 - 3 timer. Migrene har blitt et ganske stort problem. I tillegg er ikke byggekvaliteten på sitt beste. Men oppsummering: Leter etter et headset til pcbruk. Film, musikk og spilling. Det bør være behagelig å ha på, og det skal ikke se ut som en UFO (Zalman headsettet) Pris er intet hinder. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) I følge denne siden veier HP-535 385g, så de fleste alternativer vil nok være betraktelig lettere. Jeg vet ikke hvor lite hinder du synes pris er (jeg ville vel minst ha oppgradert til den dyrere serien fra Sennheiser om jeg var deg), om du mener alvor er Grado å anbefale, de har det på Oslo Hi-fi Center. Endret 24. september 2005 av thomasr Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 HVa med og kjøpe deg et koss headsett? Fikk det i dag er sinnsykt fornøyd! Kjempe bra lyd.. Koss headsett Lenke til kommentar
FM Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Kan anbefale Beyerdynamic på det varmeste. Har selv DT 231 og denne er veldig god til prisen. Siden pris er "intet hinder" kan jeg også anbefale noen av de litt dyrere headsetene til Beyerdynamic: Hva med DT770-80, DT250-80 eller DT 860? Se litt på hpx.no. De har godt utvalg av Beyerdynamic. Ta deg også en tur til nærmeste Beyerdynamic-forhandler og se om du kan få høre noen modeller. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 HVa med og kjøpe deg et koss headsett? Fikk det i dag er sinnsykt fornøyd! Kjempe bra lyd.. Koss headsett Ja koss er et kjempe bra merke! Det blir man sikkert formøyd med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå