Sjefern Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Fant DENNE saken som skal redusere lagg under spilling. Prøvde nemlig DENNE benchmarken og fikk bare 2.1 OPscore. Hva får dere? Hva tror dere om testen/produktet? Jeg har litt lagg når jeg spiller BF2. Spesielt når jeg flyr. Vil det hjelpe med denne "Broadband Boosteren"? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hehe, tviler litt på det. Tror det heller er linja og serveren denne testen kjører på som har noe å si. Ligger serveren i usa så sier jo det sitt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Bbroadband booster? Det eneste den gjør er å identifisere individuelle pakker og prioritere dem fremfor andre. Den hjelper bare hvis du har mye forskjellig trafikk på linja. Dvs. hvis du har ett download program gående mens du spiller BF2, kan den hjelpe, men jo mindre trafikk du har på linja utenom, jo mindre gjør den "boosteren". Den er derfor egnet for større linjer, med mye forskjellig/samtidig trafikk, der man må prioritere enkelte pakker...ikke særlig nyttig for en hjemmespiller som gjerne ikke har annen trafikk gående på nettet mens han/hun spiller. Endret 24. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Tenkte meg at det ikke hadde noe særlig å si Men hva får dere på benchmarken da? Edit: leif.... Endret 24. september 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Den fungerer helt greit, den bruker den samme teknologien som D-Link DGL-4300 som vi har testet her: http://www.hardware.no/artikkel/17735 Når det gjelder den testen så vil det ikke være så mange her i landet som får gode resultater da den tester opp mot en server i USA, noe som vil si at pingtiden dit er høy til å begynne med. Jeg har en 100 Mbps linje fra Uninett og fikk 4 som resultat. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Den fungerer helt greit, den bruker den samme teknologien som D-Link DGL-4300 som vi har testet her: http://www.hardware.no/artikkel/17735 Når det gjelder den testen så vil det ikke være så mange her i landet som får gode resultater da den tester opp mot en server i USA, noe som vil si at pingtiden dit er høy til å begynne med. Jeg har en 100 Mbps linje fra Uninett og fikk 4 som resultat. Så den vil redusere lagg for oss vanlige gamere? Er det noe å annbefale tror du? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hvilken type linje har du, og hvor mye trafikk er det på den normalt når du gamer? Det er de to store spørsmålene du må stille deg har du liten linje med mye trafikk utenom spilling, så kan det hjelpe, har du passe god linje og lite trafikk, ser jeg liten vits i noe slikt.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Joda. Har grei linje. 5500/600. Er ikke noe spesiell trafikk annet enn at dama sitter på den bærbare å chatter. (ingen webcam) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 da ville jeg ikke brydd meg om den. hvilken ping får du egentlig? hvilke servere? og ikke minst hvilken type lagg? hakking eller glatte "hopp i tid"? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Mot www.vg.no får jeg 13 - 15 - 14 - 14. Mot www.bbc.com får jeg 57 - 59 - 58 - 58 Så den er jo ikke så gal egentlig den. Det er ikke hakking jeg får. Det er mere "hopp i tid" som du kaller det. På bf2 servere ligger jeg somregel på en rundt 60. Litt rart egentlig. På Chatch.no sine servere ligger jeg vel på en 40ca. Endret 24. september 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 på BF2 serverene får "alle" slike hopp engang i blandt, det har mer med serverene å gjøre enn linja di Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Jaja Får bare leve med det da. Kanskje de klarer å fikse det i neste patch. Blir spennende å se hvor mye som blir forandret. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) jepp. jeg ville iallefall ventet til patchen før jeg investerte "store" summer i noe som kanskje ikke hjelper. Skader jo ikke akkurat å vente Endret 24. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg fikk average på 3,9 med Catch SDSL 2048/2048 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg fikk 0.0 Fabelaktig med 2mbit, hehe Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Jeg fikk 2.3 med Telenor ADSL basis, da skal det visst funke dårlig med FPS spill. Hele testen er jo bare humbug virker det som. Ellers syntes jeg pingen din til BBC var treg da jeg får ca 40 avg. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Ellers syntes jeg pingen din til BBC var treg da jeg får ca 40 avg. Ja jeg har jevnt over litt dårligere ping enn venner som spiller på de samme serverene også. Missfornøyd med NGT på det punktet der. Men det kan jo virke som det kan være noe i den testen da... Siden DDuck får 3.9 og har catch. De er jo kjente for å ha god ping. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 jeg får 30ish til vg og 66 til bbc.com, så jeg tror du skal si deg fornøyd med innenriks iallefall har ngt også...2500/600 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ping VG.no - Avg. 11ms Ping BBC.com - Avg. 45ms Ping BBC.co.uk - Avg. 47ms BlueCom 2mbit Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Merkelig; fikk 2,5 med NGT 8mbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå