Gå til innhold

Rimelig og bra headset m/ mic?

Anbefalte innlegg

Jeg er, som topic sier ute etter et rimelig og bra headset m/ mic. Det skal først og fremst brukes til spilling. Jeg søkte på prisguiden og fant en hel bunke med headsets med pris som varierer mellom 42kr og 4161kr. Vil helst holde meg under 500kr.

edit: la til spm tegn.

[ Denne Melding var redigert av: Kamikaze1 på 2002-08-15 20:34 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-21 15:01, ShitHead_No skrev:

Hvorfor kjøper du ikke headset og mic hver for seg. Kjøpte en mic på clas'ern (http://www.clasohlson.no/shop/store/fs_mm.asp?CatPath=0q112q116q243&CampPath=&SelectedWAG=559&IsCampaign=N&NoCache=5403681#N0q112q116q243 artikkel 32-6004) for ca 59.-. Kommer vel til å kjøpe headset utenom siden jeg har prøvd endel headset med mic og de er som regel dårlige.

Har vurdert å kun kjøpe headset uten mic, men siden min bror bruker mic og vi skulle spleise, så falt det seg naturlig å finne et med mic. Jeg har ikke sett noe på løse mic'er, bare lest her at de er plagsomme i bruk i forhold til en kombinasjon headset/mic (men det kan jo være en smakssak). Trenden her er jo å kjøpe uten mic. Og som du sier så har vel de best kvalitet. Jeg har lest mange lovord om "koss pro-etellerannet" så kanskje det blir den. Å kjøpe mic på clas ohlson høres jo greit ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...