mediamulti Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei Har ett prosjekt som er på rundt 2 t 20 min. brente dette på vanlig 4,7gb dvd og resultatet som kom ut ble tilfredstillende. Nå viser det seg at ikke alle dvd spiller takler denne kompakte dvd'en så jeg tenkte å ta å brenne den på en dual layer dvd for å få opp bitraten (eller hva det nå er) litt. Men her kommer problemene, encore godtar ikke platen og "vil" bare brenne på en 4,7 Gb. Er det noen her som har erfaringer med dette som vet en løsning? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 For å brenne dual-layer DVD i Encore, må du oppgradere til v. 1.5.1. Sjå her: http://www.adobe.com/support/downloads/pro...latform=Windows Lenke til kommentar
mediamulti Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 takker! trodde jeg hadde siste oppdatering, men den gang ei. Nå er den igang med decoding, filen ble 7,45 Gb denne gangen. Ha en fin dag :!: Lenke til kommentar
mediamulti Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Problemer igjen....... Etter filmen er ferdig trancodet og skal begynne brenne, skjær det seg og følgende feilmelding kommer opp. Noen som har noen ide om hva dette betyr? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Sjå gjennom denne: Things & Software to avoid when authoring DVD. Om du har ein ekstern brennar kopla til med USB, prøv å kople den til med firewire (om du har mogelegheit for det). Det hjalp for han her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå