Gå til innhold

LG RH7500 og kompatible RW-plater?

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått meg LG RH7500 DVD-opptaker med 80 GB HD. Tenkte å hive over noen av opptakene over på DVD+RW, men får hverken platene fra "That's Write" eller "Smartbuy" til å funke. Noen som vet om merker, enten +RW eller -RW, som funker med denne opptakeren? Gjerne merker som finnes i større nettbutikker eller Datakjeden eller andre butikker i Trondheim.

Flytting av opptak til "That's Write" DVD+R-plater funker fint.

Og, jeg vet at "That's Write" stort sett er dårlige plater, men de var billige og jeg trengte noen der og da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden nesten ingen har sett på denne tråden, tar jeg meg friheten til å bumpe den.

*bump*

Håper noen har et svar eller noen tips!

hvor kjøpte du spilleren? har plner og skaffe meg en slik, finner ingen netthandler som forhandler den.

Vet desverre ikke svaret på spørsmålet ditt...

:dribble:

Lenke til kommentar
hvor kjøpte du spilleren? har plner og skaffe meg en slik, finner ingen netthandler som forhandler den.

Vet desverre ikke svaret på spørsmålet ditt...

:dribble:

Jeg fant den som tilbud i en Elkjøp-avis for forrige uke til 2495,-. Ble til at jeg kjøpte den på Lefdal til samme pris som hos Elkjøp.

Tror kanskje ikke lenger det har noe med plate-merket å gjøre, men at man må førstegangsformatere DVDRW-plater i opptakeren.

Til den prisen anbefaler jeg forresten opptakeren på det sterkeste. 16 programmeringsmuligheter, timeshift, kjapp kopiering til DVD fra HDD m.m.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...