Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hva blir "hide extensions for known file types" på norsk XP?? har ei lillesøster jeg prøver å forklare det til men husker ikke hva det ble på norsk xp da jeg har engelsk selv... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 skjul etternavn for kjente filtyper eller noe sånt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Om du går samme veien skal vel knappen være lokalisert nokon lunde likt? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Om du går samme veien skal vel knappen være lokalisert nokon lunde likt? ja det mente jeg også men hu fant den ikke! Men hu fant den nå da jeg fikk oversatt det for hu...0) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det var godt, kva sto det forresten? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 det sto : skjul filetternav for kjente filtyper Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Om du går samme veien skal vel knappen være lokalisert nokon lunde likt? Listen over opsjoner er sortert alfabetisk, og plasseringen blir derfor forskjellig på norsk og engelsk Windows Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 det sto : skjul filetternavn for kjente filtyper [pirkemodus] Da var den rettet opp. [/pirkemodus] Helt riktig det Mythos sier forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå