Ministry123 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Nesten uannsett hvilket program jeg laster ned kan jeg ikke installere det. Det kommer opp ulike grunner. En kan lyde: "Cant extract presetup files" og en annen kan lyde: "The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted." Jeg har og slått av virus progam, anti-spy, antihacking og brannmur.... Har ikke orm eller virus på maskinen. Jeg har en AMD 4400+, ASUS A8N-SLI Deluxe, WIN XP SP2. Hva ellers kan jeg gjøre? Trenger sårt hjelp... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Dårlig internettlinje? Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Er det snakk om piratversjon eller lovlige nedlastinger? Lenke til kommentar
Ministry123 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Internett linjen er ok og det er snakk om lovlige programmer. Men saken er at jeg har funnet ut av det selv etter mye om og men. Det viste seg at programmene ble lastet ned med antihacking på, og da fikk jeg ikke ned alt som skulle til for å innstallere det. Jeg deaktiverte antihacking i etterkant for å innstallere programmene men det gikk jo ikke siden skaden alt var skjedd... Så jeg har lært at antihacking må være skrudd av for å få ned hele programmet i mitt tilfellet ivertfall...) Lenke til kommentar
underground Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har akkurat samme problemet med at alt jeg laster ned blir korrupt. men det hjelper ikke og slå av antihacking hos meg. Noen som vet en annen grunn til at dette skjer. maskinen er ganske nyformatert og det finnes ingen virus eller spyware mistenker snart nettverkskortet. Har ett DFI nF4 Ultra-D Lenke til kommentar
norslayer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg har samme problemet (asus a8n sli deluxe, xp sp2) hvordan slår jeg av antihacking? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå