Gå til innhold

en ekkel historie

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slå ned homo`en!

har du et problem med homser? fikk plutselig lyst til å slå ned deg jeg

Folk som følger etter andre og ikke tar et nei for et nei fortjener knokesmørbrød uansett legning.

Yupp! Det samme ville vært rimelig hvis en mann bare hadde gått bort til en kvinne og spurt om hun vil ha sex... Det er bare slik en ikke gjør...

Lenke til kommentar

Må klare litt opp i misforståelsene; En mann som går bort og spør en annen mann om sex fortjener steining, og det samme gjør en kvinne som spør en annen person, uansett kjønn, om sex. Om derimot en mann går bort til en ugift kvinne og krever sex, bør hun umiddelbart piskes og voldtas av et utvalg på 4-10 naboer/venner samt den mannen som hun nektet ovenfor, om hun skulle driste seg til å gjøre motstand.

Lenke til kommentar

Min teori: Arne og Bjarne møtes på en eller annen chatside på internett (Blink, hardware.no eller liknende ;) ), finner ut at de har "felles interesser", og avtaler derfor å møtes for litt heftig samkvem. Møteplass: utfor NRK, klokken 0100 fredag. Arne forventer å finne Bjarne i bilen foran seg, og Bjarne forventer å finne Arne i bilen bak seg. Så kommer chil og parkerer midt i mellom, og forvirring oppstår :D

Lenke til kommentar
Min teori: Arne og Bjarne møtes på en eller annen chatside på internett (Blink, hardware.no eller liknende wink.gif ), finner ut at de har "felles interesser", og avtaler derfor å møtes for litt heftig samkvem. Møteplass: utfor NRK, klokken 0100 fredag. Arne forventer å finne Bjarne i bilen foran seg, og Bjarne forventer å finne Arne i bilen bak seg. Så kommer chil og parkerer midt i mellom, og forvirring oppstår

Det er sykt mange tilfeldigheter som skal til for at det der skulle hende! sier ikke at det er helt umulig men ikke langt i fra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...