chil Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) I går sto jeg nede med Nrk bygget(i kristiansand) jeg satt i bilen, bak meg står en annen bil , og framfor meg står også en bil..(jeg satt å venta på en kamerat) En mann(som kom ut av bilen som sto forann meg) sto å stirret lenge, sirkla liksom rundt, til slutt banka han på ruta.. jeg åpna å han spurte om klokka, jeg svarte så begynte han å spørre å mase hva jeg gjorde å hva jeg skulle..jeg svarte som best jeg kunne, til slutt så jeg bare dumt på han å han sa ha en fin kveld å gikk.. han gikk i bilen å kjørte "vekk" han parkerte rett rundt hjørnet.. Men så kom han fra bilen bak meg å banka på ruta, han spurte "vil du komme sammen"(eller noe sånn) jeg sa "Hæ", han sa ha sex.. jeg sa sjokka, nei hva faen, nei! lukka døra. satt sjokka, Så kom faen med første fyren mot bilen. Jeg ble redd starte opp bilen og kjøre, da fulgte han etter.. sikkert en km før han tok av ei gate.. faen er det homsemøte på nrk bygget? sånt må jo jeg bli advart om! ps. var ca i 1 tia i natt... så altså fredag rundt 1 hold dere unna nrk bygget hvis dere har rompehullet kjært Endret 24. september 2005 av chil Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvordan gikk det med kameraten din? Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 hehe, altså jeg møtte han en ann plass Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 HÆHÆHÆHÆHÆHÆHHÆ Ekkelt ass! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 æsj, sprøe folk! du skulle ha blitt med han ut og slått han ned stygge mann som selger seg...ikke bra nei. bra at jeg ikke bor i kristiansand da Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Slå ned homo`en! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Ikke ofte jeg bruker dette uttrykket men shit au: ROLFMAO!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 [off-topic] Nå ble jeg litt forvirret, er du gutt eller jente? [/off-topic] On-topic: Usæl opplevelse... Sikkert kameraten din som har kødda med deg. :!: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hehe. Minner meg om en kompis av meg. Han jobber på Rema og rydder ut varer osv. Da han bøyde seg kom en homse og bemerket hvor stram rumpe kompisen min hadde. Tror de fleste gutter får noia når sånt skjer. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Tror de fleste gutter får noia når sånt skjer. Selvfølgelig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 oi. nasty det der! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Tror de fleste gutter får noia når sånt skjer. Selvfølgelig! Det er jo ikke selvfølgelig at man får noia. Har hendt at jeg blir sjekket opp av eldre jenter.. blir bare glad jeg Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 forskjell, lesbian æksjon er pent, homo æksjon er langt fra pent Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sett sånn her. Guttelem mot guttelem funker ikke. Jentelem mot jentelem funker ikke. Men guttelem mot jentelem funker. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 AHAHA! syk historie. glad jeg ikke bor i kr.sand Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hylo, Jentelem? Sagt stygt: "Fitte". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå