Acrid Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Tsk tsk, ingen som har nevnt Ensiferum og Wintersun? Det er to Death/Viking-metal band. Ikke hørt om dem? 5070743[/snapback] Joda, har hørt de...skitmusikk. Men hva har disse viking/folk metal banda å gjøre i denne tråden? Nada. Nei, det er ikke death metal...ikke noe å diskutere engang. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 [iC,28/10-2005 : 12:47]Tsk tsk, ingen som har nevnt Ensiferum og Wintersun? Det er to Death/Viking-metal band. Ikke hørt om dem? 5070743[/snapback] Joda, har hørt de...skitmusikk. Men hva har disse viking/folk metal banda å gjøre i denne tråden? Nada. Nei, det er ikke death metal...ikke noe å diskutere engang. 5071571[/snapback] Neivel. Og om Cannibal Corpse, som du viste en tekst av i en annen tråd regnes som Death Metal, tror jeg at jeg skal holde meg laaaangt unna det søplet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Goodie, da slipper vi mer Ensiferum-spam i denne og alle andre death metal tråder. GG Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Min favoritt som er blitt nevnt her må bli At the gates. Sinnsykt kult! Slaughter of the soul albummet som jeg syns er det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå