Jonki Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Cynic og Atheist Ahh, hvordan kunne jeg glemme jazz-death metallerene! Knall musikk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Cynic og Atheist Ahh, hvordan kunne jeg glemme jazz-death metallerene! Knall musikk. Tsk tsk. Pestilence. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Her er noen jeg anbefaler: - Ajattara - Arch Enemy - Mortification Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ajattara og Arch Enemy er da ikke death metal? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Arch Enemy mener jeg er døds metall, men er ikke sikker Ajattara. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ajattara og Arch Enemy er da ikke death metal? Stussa på den, selv. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Arch Enemy mener jeg er døds metall, men er ikke sikker Ajattara. Ajattara er black metal og Arch Enemy er bare power/heavy metal med death vokal. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Arch Enemy mener jeg er døds metall, men er ikke sikker Ajattara. Ajattara er black metal og Arch Enemy er bare power/heavy metal med death vokal. Ok da! Ajattara er tung black metal og Arch Enemy er Melodic Death! Meg som surra litt! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Cynic og Atheist Ahh, hvordan kunne jeg glemme jazz-death metallerene! Knall musikk. Tsk tsk. Pestilence. MIND......REFLECTIONS! absolutt, Pestilence er å anbefale Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ingen som har nevt Aborted, de er knall. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nyere Aeternus er også å foretrekke. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Arch Enemy mener jeg er døds metall, men er ikke sikker Ajattara. Ajattara er black metal og Arch Enemy er bare power/heavy metal med death vokal. Arch Enemy er en blanding av mye rart(heavy/power/thrash/death), uansett... hvis du liker death metal så er det stor sjangs or at du liker dem. Knall band, beste albumet er etter min mening: Anthems of Rebellion. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare så dere vet det. Pestilence - Testimony of the Ancients. GENIAL plate. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Bare så dere vet det. Pestilence - Testimony of the Ancients. GENIAL plate. Consuming Impulse > Testimony of the Ancients By far. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg vet, men ettersom jeg hørte på Testimony of the Ancients, er den genial. Men dog, Consuming Impulse er et hakk foran. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Tsk tsk, ingen som har nevnt Ensiferum og Wintersun? Det er to Death/Viking-metal band. Ikke hørt om dem? *Skuffet* EDIT: Her kan dere nå i allefall høre en låt av Ensiferum; Into The Battle. Skal legge til en låt av Wintersun etter hvert også. Endret 28. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Gojira. GOJAIARARAIRAAA!1 Lenke til kommentar
chil Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg vet, men ettersom jeg hørte på Testimony of the Ancients, er den genial. Men dog, Consuming Impulse er et hakk foran. 4904449[/snapback] Ensiferum; Into The Battle var KONGE FET!! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 At The Gates The Chasm Coprofago Decapitated Farmakon Gory Blister Korum Martyr (fra Canada) Neuraxis Orphaned Land Pan-Thy-Monium Soilwork Symbyosis Theory In Practice Yattering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå