chil Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sentenced er noe som faller godt i smak, dette er death metal? er det ikke? hehe Noen tips i cs samme sjanger? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 De tidligere albumene deres er death metal ja, de nyere er ikke akkurat det. Tipper det er melodiøs death metal du liker? Prøv Amorphis og Amon Amarth. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Abscess Anata Anorexia Nervosa Atheist Autopsy Behemoth Benighted Belphegor Blood Red Throne Bloodbath Cadaver Cannibal Corpse Carcass Cephalic Carnage Cryptopsy Cynic Darkane Death Deicide Dies Irae Domination Through Impurity Dying Fetus Exmortem God Dethroned Gorguts Hypocrisy Iniquity Insision Kataklysm Krisiun Macabre Malevolent Creation Morbid Angel Nasum Necrophagia Necrophagist Nile Obituary Pestilence Possessed Quo Vadis Requiem Aeternam Rotting Christ Sarpanitum Six Feet Under Skinnless Stabwound Suffocation The Amenta The Crown The Monolith Deathcult Vader Vehemence Vital Remains Zyklon Der har du litt å gå etter. Endret 24. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 hehe takker og bukker for alle tipsane fra alle sammen Hylo, kunne du disse på tunga? eller måtte du se i di ega samling ? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hylo, kunne du disse på tunga? eller måtte du se i di ega samling ? Har alle sammen i hodet, men brukte samlinga for å få orden i alfabetisk rekkefølge. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Amon Amarth, Mithras og Nile faller kanskje i smak? Begynn med førstnevnte. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Lista til Hylo er bra, kanskje du burde legge til Skinnless,Stabwound,Benighted også. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Lista til Hylo er bra, kanskje du burde legge til Skinnless,Stabwound,Benighted også. Done. - Er ikke de beste, syntes jeg, så jeg droppa de. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Krisiun, The Monolith Deathcult, The Amenta, Insision og Sarpanitum må også legges til. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Krisiun, The Monolith Deathcult, The Amenta, Insision og Sarpanitum må også legges til. Kekeke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 stemmer for zyklon jeg også Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 altså jeg er litt imot å laste ned.. så vil helst gå å høre på dem i butikken, er det noen jeg spesielt bør merke meg? som sagt liker litt melodiøs death metal feks Amorphis divinity var knall, noen spesielle du vil trekke fram Hylo? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) altså jeg er litt imot å laste ned.. så vil helst gå å høre på dem i butikken, er det noen jeg spesielt bør merke meg? som sagt liker litt melodiøs death metal feks Amorphis divinity var knall, noen spesielle du vil trekke fram Hylo? Album: Melodiøst: Carcass - Heartwork Anata - Under A Stone With No Inscription Hypocrisy - Virus Macabre - Murder Metal Vader - The Beast Hardere/mer teknisk: Behemoth - Demigod Blood Red Throne - Altered Genesis Blood Red Throne - Affiliated with the Suffering Death - Human Domination Through Impurity - Essence of Brutality Dying Fetus - Killing on Adrenalin Iniquity - Five Across The Eyes Malevolent Creation - The Fine Art Of Murder Malevolent Creation - Stillborn Malevolent Creation - Retribution Morbid Angel - Altars Of Madness Necrophagist - Onset Of Putrefaction Obituary - Cause of Death Quo Vadis - Day Into Night Vehemence - Helping The World To See Her har du noen å gå etter. Endret 24. september 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Alle Amon Amarth platene anbefales Du kan jo også snuse litt på death/doom hybrider som My Dying Bride, Novembers Doom og de første Paradise Lost platene (t.o.m Draconian Times). Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Opeth (om de egentlig er death metal kan diskuteres ut i evigheter, men de har blant annet til felles med Sentenced at det relativt dyster musikk ) Teknisk Death Metal er tingen: Nile Extol (er bare de 2 første albumene som er death metal, men de andre er også bra musikk ) Death Endret 24. september 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Humm.. hør på noe av Aurora og se om du liker det. Jeg fant ut at det var ganske greit å høre på når jeg først oppdaget det, men det skjedde ikke før jeg ble onkel til ei lita jente som heter nettopp Aurora Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Death, Nile, Cannibal Corpse, Cynic og Atheist Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Cynic og Atheist Ahh, hvordan kunne jeg glemme jazz-death metallerene! Knall musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå