Denethor Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hei! Her på Stord som eg bur er det ikkje så mange restauranter (eller jo), men når eg og gjengen går ut å eter pizza går det i all hovudsak på kebabpizza, nærare sagt kebabpizza med pommes frites på(det er betre enn det høyres ut), den heiter Norge her. Var med ein kamerat til Oslo i sommar, og han sa at om me skulle ha den beste kebaben eller pizzaen så måtte me til lillestrøm på ei sjappe som heiter ls, og ja.. Det var sinnsjukt god mat der! Er det andre stader i Norge (er stadig på farten) eg bør besøka for å få den beste pizzaen? Eller beste maten? (til under 150 kr per person) Mattips er viktig! - Få dei gode matstadene på kartet! edit: Legg gjerne med pris! Endret 24. september 2005 av Denethor Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sesam ved studentersamfunnet her i Trondheim har den desidert beste burgeren jeg noensinne har smakt. Ble vel kåret til norges beste burger av NRK for noen år siden. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sesam ved studentersamfunnet her i Trondheim har den desidert beste burgeren jeg noensinne har smakt. Ble vel kåret til norges beste burger av NRK for noen år siden. Tull og fanteri. Inside Rock Café her i Bergen har verdens desidert beste burger. Ellers har Daniel Kebab på Laksevåg og Åsane Grill og Pizza veldig gode kebaber. Dette er da også i Bergen. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Torino Pizza på nordnes (forøvrig samme sjappe som san marino pizza på landås) har en sinnsykt god Kebab-Pizza.. dette er da også i Bergen... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 "Babol" i Hønefoss har definitivt den beste kebaben på østlandet. Før var det "Farchids" som var best, men eiern drukna, så det ble lagt ned... Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 "Babol" i Hønefoss har definitivt den beste kebaben på østlandet. Herlig kebab der! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bislett Kebab i Oslo beste kebaben i hele norge Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Napoli på Stjørdal er fin deal.. Kebabtallerken er definitivt best uansett.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Havnekebab @ Arendal FTW. Har spist der regelmessig (snitt kanskje 3-4 ggr/mnd?) de siste 5 eller 6 årene. Blir aldri lei. Er på fornavn med alle som jobber der nå. Love you all Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Frugård. Når eg har råd, så ja. Men for øyeblikket.. Har eg råd Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pizza 28 i Stavanger. Får sånn pizza som man ellers bare ser i turtles-filmer. Makan til god pizza! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Pizza Pancetta er PWN. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Var med ein kamerat til Oslo i sommar, og han sa at om me skulle ha den beste kebaben eller pizzaen så måtte me til lillestrøm på ei sjappe som heiter ls, og ja.. Det var sinnsjukt god mat der! Siden du var i Lillestrøm og kjøpte mat, så kan du jo ta turen til fetsund. Like ved togstasjonen ligger "Fet Pizza Huset", og de har både den beste kebaben, og den beste pizzaen jeg noengang har smakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå