k3rm0r Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Eg får Hd'n opp i Bios. men i windows så kommer den ikke fram. Har sjekka i systemet, og tatt å scanna etter plug and play.. det er en 250gig WD.. helt ny.. det som eg synest er merkelig er at den kommer opp i bios som en 250gig Hd- men i windows kommer dem ikke frem i hele tatt Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Se etter den i diskbehandling. Formater/partisjoner den der om du finner den. så er den klar til bruk. Lenke til kommentar
matricz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Eg får Hd'n opp i Bios. men i windows så kommer den ikke fram. Har sjekka i systemet, og tatt å scanna etter plug and play.. det er en 250gig WD.. helt ny.. det som eg synest er merkelig er at den kommer opp i bios som en 250gig Hd- men i windows kommer dem ikke frem i hele tatt Klikk høyreknappen på 'my computer' og velg 'manage', deretter 'Disk Managment'. Ser du disken der? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Om du ikke ser disken under disk management, eller den viser helt feil maksstørrelse, installer drivere i windows for eventuelle diskkontrollere. Se under System Properties->Hardware->Device Manager etter eventuelle kontrollere uten installert driver. Om du fortsatt har problemer oppdater maskina via windowsupdate, du må ha minst SP1 (gjelder WinXP) for å se store disker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå