VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 se her på mopedportalen.com sitt forum, bare tenk konsekvensene denne personen hadde fått her. han hadde fått warn i bøtter og spann.. Enten, så er dette forumet for trengt eller, så er mopedportalen GANSKE slapt. synst dette var humor eg, men men, hvis ingen andre synst de, så kan moderatorene godt stenge denne. http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=64123 Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hvis ingen andre synst de, så kan moderatorene godt stenge denne. én stemme fra meg vertfall... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kan ikke helt se humoren i dette. Er det morsomt at moderatorene er slappe? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hvis ingen andre synst de, så kan moderatorene godt stenge denne. én stemme fra meg vertfall... Seconed Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hvis ingen andre synst de, så kan moderatorene godt stenge denne. én stemme fra meg vertfall... Seconed third. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Då raporterte eg denne selv. Synest egentlig det er humor då, fordi trådstarter spammet noe så grasialt, og alikavel blei det en sticky. raportert Endret 24. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det var ikke spam engang, informasjon om en servicetjeneste vil jeg kalle det. Flott mao. Men, men, smak og behag. Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hvis ingen andre synst de, så kan moderatorene godt stenge denne. én stemme fra meg vertfall... Seconed third. fourth.... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Det var ikke spam engang, informasjon om en servicetjeneste vil jeg kalle det.Flott mao. Men, men, smak og behag. ikke? hva kaller du dette? poster som ikkje har noe mål og mening: 1: Hadde vært veldig fint om noen kunne prioritere denne 2: ^^ 3: opp og hopp 4: bumbitiprump 5: must prioritere noooooow ! (nevnest faktisk for 2. gang) 6: opp 7: dette kaller eg spam. EDIT: 1 og 5 var kaskje ment for å prøve å få dn klistret då, men men... Endret 24. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hvis ingen andre synst de, så kan moderatorene godt stenge denne. én stemme fra meg vertfall... Seconed third. fjærd! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Flott at du ikke er moderator. Det forumet der har en smule andre normer enn dette, det burde da være innlysende. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Flott at du ikke er moderator. Det forumet der har en smule andre normer enn dette, det burde da være innlysende. skjønte ikkje helt det innlegget der, men spam er vel spam, med denne tråden tenkte eg egentlig bare "hva om dette hadde vært på hw.no sitt forum" see? hva mener du med flott at eg ikkje var moderator? du kan vel ikkje mene å si at det ser klokt ut? EDIT: bare lås denne tråden dere... Endret 24. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 vegis, du er en av mine yndlings tråd-startere! hittil har du 5 idiotiske tråder på listen min! ceep'em commin! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Synes den var litt morsom jeg da. Se på alle bumpene hans :!: Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Stenges etter ønske fra trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg