Zemeckis Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei Kjøpte meg en Nokia 6230i for en liten stund tilbake. Men jeg får ikke til å bruke MP3 fil til ringetone og alarmtone. Jeg har valgt fila til ringetone men straks når noe ringer meg er det Nokia tune som er som tone. Og på alarmtone er det standard tonen som "ringer". Hva kan være feilen? Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Kansje du kan prøve og endre det på "profil" elns.? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Har prøvd det også. Har også flyttet ringetonen fra minnekortet til tlf minnet. Så etter det har jeg prøvd med hus tlf å ringe til meg selv og da kommer den ringetonen jeg har valgt, men når noe ringer meg senere så kommer Nokia tune istede Lenke til kommentar
bllend0 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei Kjøpte meg en Nokia 6230i for en liten stund tilbake. Men jeg får ikke til å bruke MP3 fil til ringetone og alarmtone. Jeg har valgt fila til ringetone men straks når noe ringer meg er det Nokia tune som er som tone. Og på alarmtone er det standard tonen som "ringer". Hva kan være feilen? Prøv og lagre filen på ringetoner. Da trur jeg det skal gå :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hei Kjøpte meg en Nokia 6230i for en liten stund tilbake. Men jeg får ikke til å bruke MP3 fil til ringetone og alarmtone. Jeg har valgt fila til ringetone men straks når noe ringer meg er det Nokia tune som er som tone. Og på alarmtone er det standard tonen som "ringer". Hva kan være feilen? Prøv og lagre filen på ringetoner. Da trur jeg det skal gå :!: Har du lest skikkelig nå? Det står at jeg har valgt den mp3 fila som ringetone Endret 24. september 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
bllend0 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 ja jeg leste skikkelig. Det står at du har valgt den som ringetone. Ikke lagret den i mappen "ringetoner" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå