gustav Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Dette skjer med jevne mellomrom uten at jeg er i nærheten av pc. Dette er et problem som startet for et par dager siden, og det skulle ikke være noen spesiell foranledning for dette. Kjører xp med sp2. Kan forøvrig nevne at det er en samsung sd-616E DVD-rom. Skulle det være behov for ytterligere opplysninger for å oppklare dette mysteriet, kommer jeg selvfølgelig med dem. På forhånd takk! Lenke til kommentar
henny Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Prøv med annen cdrom eller prøv med windows, samsung eller generic drivere. Kan også prøve å oppgradere firmware. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Takk for innspillet Jeg skjønner nå at jeg burde lagt til litt mer informasjon i første post. Dette er en av to DVD-rom som er installert. Den andre oppfører seg normalt. Jeg oppdaterte til siste versjon av firmware igår. Dette så ut til å hjelpe en kort stund, men nei, den startet etterhvert å åpne skuffet med ujevne mellomrom igjen. Dette er litt spooky. Endret 24. september 2005 av gustav Lenke til kommentar
henny Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) viss du bytter om ide kontakt mellom de to dvd spillerne og ser om det skjer fortsatt. det er nok trolig dvd spilleren det er noe feil med. prøve dvd spilleren i en annen maskin.. da har man iallfall feilsøkt 100% om det er selve spilleren eller ikke. Endret 25. september 2005 av henny Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Du kan ikke se om det er noe skade på knappen til å åpne skuffen på eller at noe er borti knappen sånn at den åpner og lukker hele tiden ? Sjekket at kabler sitter godt nok i bak spilleren ? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hm.............det kan også være spyware. Ville nok startet med å sjekke for spy og virus. hilsen tukols Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Tipper det er spyware eller noe sånt det er snakk om, synes jeg har lest om et som gjør akkurat det du beskrier... Prøv å søk på google om det er noen som har samme problem, så finner du sikkert en løsning... ______ Prøv http://www.techenclave.com/forums/samsung-...rive-10078.html Endret 29. september 2005 av yazzi Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Spyware du liksom! Maskinen er besatt! Ta den med til nærmeste kirke og snakk med presten (helst katolsk) og få han til hjelpe deg! Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Koden for å åpne cdskuffen er 2 linjer kode i nesten hvilket som helst språk. Det er helt standard å finne i diverse bugs. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Slike problemer løser seg vanligvis når en eller annen ikke klarer å holde seg stabil lenger, og bryter ut i rå og hjerteløs latter på LAN. Hvis disse problemene oppstod på Lan, så kjør en Virus-scan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå