DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Heisann. Jeg lurer litt på om dette bladet er fra et epletre, kan det stemme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Tviler. ser ut som osp. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Umulig å si noe ut fra bildet du gav oss, men kanskje du greier å finne det ut når jeg poster skikkelige bilder av potensielle kandidater. Videre kan du lese mer nøyaktig forklaring på bladets form på nettfloraen som er linket til. Osp Hassel http://www.toyen.uio.no/botanisk/nbf/nettf...flora_guide.htm Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Er nok ingen av dem nei.. Har dere et bra bilde fra et eple tre da? Lenke til kommentar
Ruben-noxicon Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 jeg har ikke det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 jeg har ikke det Åja, TUSEN TAKK! for at du skrev det beskrivende og vellfylte innlegget... Jeg ble så mye klokere nå! --------------------------------------------------------------------------------------- Ærlig talt, har du ikke annet å gjøre her i verden enn å spamme i tråder så finn deg et liv. Ikke driv å kødd i seriøse tråder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå