Gå til innhold

iPod Nano, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk min fra usa igår. svart 4gb utgaven. veldig fornøyd sålangt! små minus er vel det at den får veldig lett fingermerker o.l pga av den glossy overflaten. også får den sikkert lett riper.. men det er nå detaljer. ja også følgte det med hvite øreplugger til den svarte versjonen også, det er jo litt dårlig matching, men men. bruker ikke de uansett. :wee:

savner kanskje også bakgrunnsbelyste symboler på touchpad´n, men det er vel grenser for hva man får plass til i den lille klumpen. :green:

Lenke til kommentar
Beklager OT, men hvor mye betalte dere for den, dere som har fått den?

Bare 1799kr?

Jeg betalte 1650,- ca for min, men det var in the US of A. hvis det er på mac.no du har funnet den prisen så er de eks. mva.

den ligger vel på en 2200-2300,- her til lands?

edit: snakket om 4gb versjonen nå, 2gb koster vel kanskje en 1800,- ca? uansett, verdt å betale noen hundringser ekstra for å få dobbelt så mye minne mener nå jeg.

Endret av someday.
Lenke til kommentar

bare hatt den i et par dager. :wee: ikke fått noen riper som jeg kan se, men kan nok lett tro at den får seg fort riper hvis man har den i lomma med diverse andre ting..

ser lett hva som står på skjermen og jeg er i tillegg litt svaksynt! :p

anbefaler absolutt alle som skal til usa og plukke med seg et par. jeg betalte som sagt 1650,- for min 4gb versjon. blir endel billigere det! og når man i tillegg kan velge norske menyer og ikke får noe strømkluss siden den lades via usb så er det jo et klart valg. ;)

Lenke til kommentar
anbefaler absolutt alle som skal til usa og plukke med seg et par. jeg betalte som sagt 1650,- for min 4gb versjon. blir endel billigere det! og når man i tillegg kan velge norske menyer og ikke får noe strømkluss siden den lades via usb så er det jo et klart valg. ;)

Det tenkte jeg at jeg skulle kjøpe men en iPod nano der.

er vel ganske mye billigere i USA.

Lenke til kommentar

Heisann!

Bestile min iPod på Ebay for en uke siden. Fikk beskjed for 3 dager siden at han ikke fikk tak i iPod fra Apple. Passe dumt at han sleger en ting før han har kjøpt den...

Jaja, har uansett fått penger tilbake og bestilt ny. Men, samme problem der. Selger sa at det kunne ta 3-4 uker før den kom... Uansett, gleder meg vilt, kuleste spilleren jeg noensinne har sett.

Jeg var å så på den på eplehuset i bergen, den er mye mindre enn den virker på bildene! Dødsfet... Må nok kjøpe "tubes", har jo hørt "skrekkhistorier" om forferdelige riper!! Dessuten må jeg ha ett sånt "joggearmbånd", syykt fete.

PS: Noen som vet om iCarPlay kan brukes med Nano? I så fall har jeg en god idé til julegave til meg selv :D

Hilsen Jonas...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...