pydi Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 min er ripefri foreløpig da... men har ikke hatt den så lenge enda... så tiden vil vise.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 fikk min fra usa igår. svart 4gb utgaven. veldig fornøyd sålangt! små minus er vel det at den får veldig lett fingermerker o.l pga av den glossy overflaten. også får den sikkert lett riper.. men det er nå detaljer. ja også følgte det med hvite øreplugger til den svarte versjonen også, det er jo litt dårlig matching, men men. bruker ikke de uansett. savner kanskje også bakgrunnsbelyste symboler på touchpad´n, men det er vel grenser for hva man får plass til i den lille klumpen. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Beklager OT, men hvor mye betalte dere for den, dere som har fått den? Bare 1799kr? Endret 26. september 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Beklager OT, men hvor mye betalte dere for den, dere som har fått den?Bare 1799kr? Jeg betalte 1650,- ca for min, men det var in the US of A. hvis det er på mac.no du har funnet den prisen så er de eks. mva. den ligger vel på en 2200-2300,- her til lands? edit: snakket om 4gb versjonen nå, 2gb koster vel kanskje en 1800,- ca? uansett, verdt å betale noen hundringser ekstra for å få dobbelt så mye minne mener nå jeg. Endret 26. september 2005 av someday. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 betalte 2290,- for 4 gb versjonen i oslo sentrum idag. sort versjon Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jaja, slenger ut litt mere "skrytebilder" i ren kjedsomhet.. sikkert noen som synes det er interessant. ikke bare bare å ta bilder av denne saken, blir fort fingermerker på den glossy overflaten..!! Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Ooo, den er så stylish! Hvor lenge har du hatt den? Det virket ikke som om det var veldig mange riper på den.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ser du skikkelig hva som står på skjermen selv om det er så lite? Tenker på bilder også. Ser veldig smått ut. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 NICE Har utrolig lyst på den, tror jeg skal kjøpe en i USA i høstferien. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Ser du skikkelig hva som står på skjermen selv om det er så lite? Tenker på bilder også. Ser veldig smått ut. Skjermen funker veldig bra. Har aldri hatt problemer med å se hva som står på den, uansett lysforhold. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 bare hatt den i et par dager. ikke fått noen riper som jeg kan se, men kan nok lett tro at den får seg fort riper hvis man har den i lomma med diverse andre ting.. ser lett hva som står på skjermen og jeg er i tillegg litt svaksynt! anbefaler absolutt alle som skal til usa og plukke med seg et par. jeg betalte som sagt 1650,- for min 4gb versjon. blir endel billigere det! og når man i tillegg kan velge norske menyer og ikke får noe strømkluss siden den lades via usb så er det jo et klart valg. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 anbefaler absolutt alle som skal til usa og plukke med seg et par. jeg betalte som sagt 1650,- for min 4gb versjon. blir endel billigere det! og når man i tillegg kan velge norske menyer og ikke får noe strømkluss siden den lades via usb så er det jo et klart valg. Det tenkte jeg at jeg skulle kjøpe men en iPod nano der. er vel ganske mye billigere i USA. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Vi kan få ny ipod! Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Vi kan få ny ipod! nice. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Heisann! Bestile min iPod på Ebay for en uke siden. Fikk beskjed for 3 dager siden at han ikke fikk tak i iPod fra Apple. Passe dumt at han sleger en ting før han har kjøpt den... Jaja, har uansett fått penger tilbake og bestilt ny. Men, samme problem der. Selger sa at det kunne ta 3-4 uker før den kom... Uansett, gleder meg vilt, kuleste spilleren jeg noensinne har sett. Jeg var å så på den på eplehuset i bergen, den er mye mindre enn den virker på bildene! Dødsfet... Må nok kjøpe "tubes", har jo hørt "skrekkhistorier" om forferdelige riper!! Dessuten må jeg ha ett sånt "joggearmbånd", syykt fete. PS: Noen som vet om iCarPlay kan brukes med Nano? I så fall har jeg en god idé til julegave til meg selv Hilsen Jonas... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvor lenge skal skjønnheten lades? Og bare for å nevne det. Den er seriøst mindre enn den ser ut til å være! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den skal jeg ha nestegang det daler penger inn i lommeboka mi. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Står mellom Nano og 60 gb... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Får min svarte iPod Nano fra Kina i morgen! Kostet ca. 1200 NOK... (2GB) Endret 28. september 2005 av 260202 Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Vi kan få ny ipod! nice. Det er da naturlig at om varen er ødelagt får man en ny en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå