Gå til innhold

iPod Nano, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Bestilte en iPod Nano i går, fra apples nettsider.

Har en vanlig iPod fra før, men fristelsen ble for stor! (Det ble også den vanlige iPod'en :p )

Den er sykt lekker, og like tynn som en vanlig blyant!

O, lykke!

Jeg gleder meg til jeg får den, men lurer på om noen har den/erfaringer?

Fint om dere kunne postet det her, sånn at dette blir den store iPod Nano tråden! :thumbup:

Fyldig link med info om Nano!

Endret av SuperEmil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har han litt for mye penger, eller..? :p

Det koster bare 250,- for 5 sånne plast-beskyttelses-ting på apple.no.

Jeg trodde det bare var for en først, jeg..

jeg ble ståålt når jeg fikk vite at det var 5! :love:

Men jeg venter og venter, og blir gal!

Hvorfor har ingen (unntatt U2-versjonen) andre iPod'er kommet i svart?

Det er jo så mye lekrere!

Har forresten også bestilt docking-stasjon, men vet noen der ute hva den brukes til? (annet enn lading)

Endret av SuperEmil
Lenke til kommentar

Har forresten også bestilt docking-stasjon, men vet noen der ute hva den brukes til? (annet enn lading)

Skal vel kunne synkronisere den med pcen da! Altså med itunes, det kan docken brukes til. Eller kan den stå i docken å se pen ut!

Selv har jeg en slik fancy liten silkebrilleveske, som nano ska få bo i til jeg får resten av min ordre.(Nano kommer separert for å unngå ventetid.)

Lenke til kommentar

Kommer den separert?

Så bra!

For jeg var inne på apple.no og sjekket ordrestatus, og der stod det 04.11 (fjerde november!!) eller før på alle tre produktene!

Nano'en sendtes vanligvis innen 5 dager stod det, docking stasjonen innen 2 uker, og tubesene (plast-greiene) innen 4-6 uker.

Det er litt rart, syns jeg.

Noen som aner hvorfor det er sånn?

PS: funnet ut at docking-stasjonen kan brukes til å koble Nano til Stereo-anlegget! Weee :love:

Lenke til kommentar

Du vil nok få en mail snart hvor det står at du vil motta ordren din i deler. Det fikk jeg=)

De andre tingene har vel lang levereingstid muligens pga at de befinner på ett lager lengre unna, eller at de produseres i kull da, slik at når etterspørselen er stor nok blir de lagd! *Teori*

Lenke til kommentar

Ja, men allikevel synes jeg Apple burde prioritere å få alt i orderen på en og samme gang!

Hvor vanskelig kan det være å sende med noen plast-dingser?

De burde jo skjønne at de fleste som bestiller Nano, kjøper noe beskyttelse til den..?

Greit med docking-stasjonen, at det tar 2 uker, men tubesene skjønner jeg ikke hvorfor skal ta 4-6 uker! Det er over 1 måned, det!

Jaja, er nok bare litt hissi fordi jeg vil ha den NÅ! :D

Men så vil jeg ikke ha riper eller noe på den med en gang, heller! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...