don_Vito Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Hei! Har hatt en 17" CRT nå i 6 år og den begynner mildt sagt å bli dårlig. Jeg er på utkikk etter en LCD skjerm som passer til mitt bruk. Jeg jobber en del med Visual Studio og diverse program. Skjermen må altså være gode i vanlige applikasjoner ikke bare i spill. Men jeg spiller også litt og vil derfor ikke ha en skjerm som begrenser meg på det området heller.. Har sett på NEC 17" LCD 1770NX og BenQ 19" FP937s+, disse ligger på en pris som passer meg godt (2795,- og 2850,- MPX). Og lurer da på om noen vil anbefale eller fraråde en av disse skjermene. Har lest divere tester av de på hw.no og andre plasser. Men klarer ikke bestemme meg om jeg skal gå for 17" eller 19", de kjører jo samme oppløsning. Håper dere kan hjelpe meg! Mvh. don_Vito Endret 24. september 2005 av don_Vito Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hvis ikke din primær-bruk er spill så ville jeg heller anbefale 937s fremfor 937s+. Den har i følge flere tester bedre fargegjengivelse og egner seg rett og slett bedre til "vanlige applikasjoner" enn + modellen. Jeg vil også tro at det er en fordel med 19" fremfor 17" i programmer som visual studio o.l.... Lenke til kommentar
don_Vito Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 En 19" er kanskje mer behagelig å bruke? Men er avhengig av at det ikke er noe problem med spill, må kunne slappe av litt av og til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå