Mr Matrix Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei allesammen! Har fått et seriøst problem med Ipaq`en min. Jeg skulle oppgradere den med Pocket PC ROM Update. Under prosessen hengte pc`n min seg opp, og etter 3timer tok jeg å restarta pc`n. Nå kommer jeg ikke inn på ipaq`n. virker som om alt er sletta. Jeg får ikke skrudd den av, men må ta ut batteriet. ingen ting virker. Kommer ikke inn med active sync slik at jeg får lagt inn OS. Hva skal jeg gjøre? Må jeg levere den inn på et verksted? event hvor? helst i Drammens regionen. det er en 5400 serie Håper dere kan hjelpe MvH Matrix Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 prøv og kjør oppdateringen igjen, den er uavhengig av activesync men du skulle ikke restartet den tror jeg, men men Lenke til kommentar
Mr Matrix Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Jeg har prøvd å kjøre oppdateringen igjen, men pc`n kan ikke detekte pdaen. Har prøvd fra to pcer. men det går ikke. Den ene maskinen har xp pro, og dën andre har xp home. Det stod med røde bokstaver at maskinen ikke måtte restartes etc, men jeg hadde ikke noe valg. Får vel bare levere den på et verksted. Takk for hjepen! MvH Mr Matrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå