benbeni89 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hei! Når jeg starter opp Windows så har den normalt gått rett inn på selve skrivebordet...Men etter jeg instellerte Service Pack 1 så kommer den ikke rett inn på skrivebordet, den kommer inn til Min konto, der man egentlig skal skrive inn passord, men jeg har ikke noe passord. Og derfor vil jeg ike at det skal komme opp...jeg vil rett inn i Windows... Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 gå inn på controll panel, user accounts, change the way users logs on and off. fjern haken der det står "use welcome screen" Lenke til kommentar
Mokki Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Litt sein med løsning. Endret 24. september 2005 av Joy Toy Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Takker. Kunne kanskje funnet dette selv, men årket ikk leite Men takker! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 bare hyggelig å hjelpe vet du:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå