kimo90 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Okey, her er problemet. Jeg skal oppdatere driveren min, men da jeg går inn på nvidia.com og trykker meg fram til rett driver, står det at den støter de og de cpu'ne, jeg har en amd sempron cpu, kan en nvidia driver da fungere på min maskin? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En skjermkortdriver er avhengig av opeativsystemet, så du kan trygt bruke den siste driveren fra Nvidia. Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Mer passende kategori? http://forum.hardware.no/index.php?showforum=23 når jeg fikk det forklart dimret det for meg.. beklager.. Endret 24. september 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Mer passende kategori? http://forum.hardware.no/index.php?showforum=23 Hvis du leser hva han skriver i første post, så skjønner du kanskje hvorfor han plaserte posten her. (han har jo bare 1. Innlegg) Til trådstarter: du kan jo prøve den driveren, skader ikkje, og funker det, så funker det, funker det ikkje så er ikkje eg rette personen til å hjelpe. Endret 24. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
kimo90 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Ja, må bare beklage feilpostinga. En admin kan sikkert flytte den. Men da jeg prøver å installere får jeg denne feilmeldinga: Installasjonsprogrammet for NVIDIA fant ingen drivere som er kompatible med din gjeldende maskinvare. Installasjonsprogrammet avsluttes. Jeg har et NVIDIA NV44 kort og som sagt en amd sempron cpu, all slags hjelp setter jeg pris på. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 ja, en Nvidia driver skal fungere normalt på din maskin, har aldri vært bortpå de problemet som du har nå. EDIT: Har raportert at den muligens kan være feilpostet, så da får moderator teamet vurdere hvor dan skal plaseres. Lenke til kommentar
kimo90 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Vel her er hvertfall da problemet startet. Jeg skulle spille litt CS:S og de oppdaterte noen greier fredag kveld, da jeg startet spillet restartet maskinen min, javel tenkte jeg, det er vel noe feil så jeg prøver i morgen. Neste dag skjedde akkurat det samme. (hvis det var til noe hjelp for dere som er så snille og kan hjelpe meg) Lenke til kommentar
kimo90 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Er det ingen som har peiling? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Og da flytter vi denne tråden til en mer passende kategori Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Som sagt tidligere typen prosessor spiller ingen rolle. Endret 24. september 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå