Gå til innhold

Anbefalt spenningsserie: Prison Break


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*se på ikveld*

5052328[/snapback]

 

Hvordan skal du få det til, når torrenten lastes opp i natt?

Noen som faktisk har FOX - kanalen? hvordan?

5052982[/snapback]

 

Får vel det inn med parabol.. Men den sendes vel rundt 1-2 tiden norsk tid.

5053096[/snapback]

 

Hva trengs for å få inn kanalen? Hadde vært herlig, men som du sier, sendetiden blir litt ugunstig i Norge.

Lenke til kommentar

lol.. dagens nedtur! trodde den hadde komt ut jeg når jeg så episode 7 på *kremt*uansett hvor forkjølet du er er det ingen unnskyldning for å poste warez-sider - Mod*host* og lasta ned den glad og lykkelig.. Men det er jo siste episoden.. heh... Var derfor det tok så lang tid og oppsumere fra forrige episode.. dem viste jo alt :p

 

føler meg litt dum nå :cool:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Ooh, denne tråden skulle jeg sett før. :p

 

Kongeserie. Foretrekker Prison Break fremfor Lost nå. Historien i Lost har blitt kjedeligere, men Prison Break har til nå holdt spenneingen oppe, og vi slipper heldigvis å vente flere år på at de kommer seg ut\vekk, som i Lost.

 

Bare synd det er så lang pause mellom episode 7 og 8.

5018665[/snapback]

 

For your information, they have planned 22 episodes. :cry:

5018771[/snapback]

Akkurat passe. Bare det blir ferdig etter 22 er jeg fornøyd.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
hehe okei... va skikkelig dritt. . hadde gleda meg lenge og vettu..  bare satt å tenkte.. er ikke den oppsumeringa de viser nå ganske lang? (gikk jo 10min sant..) men så gikk det opp for meg :p

5054227[/snapback]

jo, oppsumeringen er ganske lang. Ikveld eller natt om man vil, sender de en "spesial episode" for å friske opp hukomelsen :) rett før de sender selve episoden

Lenke til kommentar

Noen som har peiling hvor jeg kan laste ned episode. 8 (Prison Break) ? Jeg prøvde på DC++ og LimeWire men fant ingenting der.. Jeg tenkte jeg skulle prøve med torrents.. Men jeg vet ikkje hvordan det funker..

 

Kan noen hjelpe meg litt å si akkurat hva jeg ska gjøre for å laste ned med torrents?

 

På forhånd takk=)

Lenke til kommentar
Noen som har peiling hvor jeg kan laste ned episode. 8 (Prison Break) ? Jeg prøvde på DC++ og LimeWire men fant ingenting der.. Jeg tenkte jeg skulle prøve med torrents.. Men jeg vet ikkje hvordan det funker..

 

Kan noen hjelpe meg litt å si akkurat hva jeg ska gjøre for å laste ned med torrents?

 

På forhånd takk=)

5057804[/snapback]

 

les retningslinjene.

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...