Delvis Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Tja.. ble fristet til å sjekke dette, og har sett to episoder. Virker brukbart, men det er vel mye preik og da blir det for vanskelig å få skikkelig fatt i alt når det ikke er tekst. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Episode 7 var fin den, men nå er det på høy tid at T-Bag blir satt på plass en gang for alle. Den mannen er jaggu ikke mye god. Btw, noen som vet hvorfor det blir hele 3 uker til neste episode? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 men nå er det på høy tid at T-Bag blir satt på plass en gang for alle. Den mannen er jaggu ikke mye god. Enig.. for en seriøst stygg/forstyrret person. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 TRE UKER TIL NESTE EPISODE? WHAT?! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Baseball Playoffs i USA, og Fox har rettighetene for å sende kampene. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2005 *hate Fox* Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 8. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2005 Så nettopp ferdig episode 6, sykt spennende! Holder på å laste ned episode 7 nå.. Gleder meg.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 OMG! må se episode 8 ! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Serien vil vare i 22 episoder, ikke 13, ifølge artikkel jeg leste om serien nylig. Kan se om jeg finner en linkt til den. Dette var en bra serie som virkelig blir fast inventar på tv'en for min del. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er synd at den har en pause på 3 uker Hvordan skal de klare å dra serien ut til 22 episoder uten at den blir kjedelig? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er synd at den har en pause på 3 uker Hvordan skal de klare å dra serien ut til 22 episoder uten at den blir kjedelig? 5007723[/snapback] De får det nok til. Selv lurte jeg på hvordan man ville klare mer enn 3 episoder med det plottet, men de har overgått min forventning. Men blir nok noe "død tid" fra 13-18 sikkert. Er vanlig at man først planlegger 11-13 episoder, og så bestiller en full sesong om det blir en hit. Gjør den det bra nok så blir det sikkert en sesong 2 også, på en eller annen finurlig måte. Er jo USA det er snakk om, både Lost og The 4400 skulle vært ferdig for lenge siden, men vi vet jo hvordan det gikk Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 genial serie.. litt urealistisk til tide men allikevel meget bra Lenke til kommentar
W Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Sett de 3 første episodene nå. Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Ooh, denne tråden skulle jeg sett før. Kongeserie. Foretrekker Prison Break fremfor Lost nå. Historien i Lost har blitt kjedeligere, men Prison Break har til nå holdt spenneingen oppe, og vi slipper heldigvis å vente flere år på at de kommer seg ut\vekk, som i Lost. Bare synd det er så lang pause mellom episode 7 og 8. Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Ooh, denne tråden skulle jeg sett før. Kongeserie. Foretrekker Prison Break fremfor Lost nå. Historien i Lost har blitt kjedeligere, men Prison Break har til nå holdt spenneingen oppe, og vi slipper heldigvis å vente flere år på at de kommer seg ut\vekk, som i Lost. Bare synd det er så lang pause mellom episode 7 og 8. 5018665[/snapback] For your information, they have planned 22 episodes. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Noen som vet om episode 8 er kommet ut? eller er det neste uke? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 Den kommer ut den 24. okt. Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 18. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2005 "This drama focuses on a prison designer who gets himself thrown into one of his own prisons to help his falsely accused brother escape death row. Described as in the vein of The Great Escape , the series will unfold over 22 episodes, charting the course of a single break" Link: http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html Ja nå har FOX bestilt 9 episoder til (var orginalt 13).. Håper det ikke blir kjedelig når de skal være så mange episoder. :-S Lenke til kommentar
whom Skrevet 24. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2005 Da var vi igang igjen. Var redd tittingen ville ta helt slutt nå som Lost tar pause, men så begynner heldigvis Prison Break i dag. nok å finne på nett i morgen. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2005 Oh yeah Prison Break is beack on screen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå