Gå til innhold

Anbefalt spenningsserie: Prison Break


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er synd at den har en pause på 3 uker  :(

 

Hvordan skal de klare å dra serien ut til 22 episoder uten at den blir kjedelig?  :ermm:

5007723[/snapback]

 

De får det nok til. Selv lurte jeg på hvordan man ville klare mer enn 3 episoder med det plottet, men de har overgått min forventning. Men blir nok noe "død tid" fra 13-18 sikkert. Er vanlig at man først planlegger 11-13 episoder, og så bestiller en full sesong om det blir en hit.

 

Gjør den det bra nok så blir det sikkert en sesong 2 også, på en eller annen finurlig måte. Er jo USA det er snakk om, både Lost og The 4400 skulle vært ferdig for lenge siden, men vi vet jo hvordan det gikk ;)

Lenke til kommentar

Ooh, denne tråden skulle jeg sett før. :p

 

Kongeserie. Foretrekker Prison Break fremfor Lost nå. Historien i Lost har blitt kjedeligere, men Prison Break har til nå holdt spenneingen oppe, og vi slipper heldigvis å vente flere år på at de kommer seg ut\vekk, som i Lost.

 

Bare synd det er så lang pause mellom episode 7 og 8.

Lenke til kommentar
Ooh, denne tråden skulle jeg sett før. :p

 

Kongeserie. Foretrekker Prison Break fremfor Lost nå. Historien i Lost har blitt kjedeligere, men Prison Break har til nå holdt spenneingen oppe, og vi slipper heldigvis å vente flere år på at de kommer seg ut\vekk, som i Lost.

 

Bare synd det er så lang pause mellom episode 7 og 8.

5018665[/snapback]

 

For your information, they have planned 22 episodes. :cry:

Lenke til kommentar

"This drama focuses on a prison designer who gets himself thrown into one of his own prisons to help his falsely accused brother escape death row. Described as in the vein of The Great Escape , the series will unfold over 22 episodes, charting the course of a single break"

 

Link: http://www.tv.com/prison-break/show/31635/summary.html

 

Ja nå har FOX bestilt 9 episoder til (var orginalt 13)..

 

Håper det ikke blir kjedelig når de skal være så mange episoder. :-S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...