Blod Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 hmm, høres spennende ut, i will check it out. du vil ikke angre på det ihvertfall! Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 hmm, høres spennende ut, i will check it out. du vil ikke angre på det ihvertfall! sitter å ser på første episode nå, virker ganske spennende, tror jeg vil følge med på denne serien. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Må sjekkes ut. Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Ble også hektet etter 2. spisode. syvende kommer vel natt til tirsdag? Tusen takk for tipset. Har nå tre serier jeg følger med på som er ute samme uke. Lost, Smallville og Prison Break Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Natt til tirsdag stemmer bra. Lenke til kommentar
cartMann Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Utrolig spennenede serie. "Must be seen" det er den beste serien i år så langt, syns jeg. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Sett første episode nu =) Helt kanon, den tatoveringen var litt søkt, men eller herlig! Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Serien er driiit kul!! når kommer neste episode?! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 Bare å lese det... Natt til tirsdag... Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm... Finner ikke episoda jeg.. Er den ikke komt enda? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Glemm det, fann den =) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Oh yeah, episode 7 var konge. Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Oh yeah, episode 7 var konge. second that. Uff, må vente en hel uke Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvor mange episoder er det? 13 ja, sry Endret 4. oktober 2005 av petter'n Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg får ikke tak i episode 4 og 5 Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ep7 var bra! Kan nesten ikke vente en uke til :| Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har hatt Prison break maraton i dag og jeg har gjort meg opp en del meninger. Det er en bra serie, helt klart, men det er altfor mange intriger og komplott for meg. Blir så latterlig når hele verden er med på hva som synes å være en tilsynelatende uskyldig sak. Blir altfor amerikanisert for meg med hva som kan sammenlignes som verdens største snøras: Starter som et vannmolekyl, ender opp med å ta med seg fjell. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Håper det kommer mer enn 13 episoder, men spm er hvordan det blir mulig. Anyway nok en super-episode. Need... need... need... ...more! Lenke til kommentar
kent__ Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Episode 7 var knall! Synd at det er 3 uker til neste gang. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2005 Episode 7 var knall! Synd at det er 3 uker til neste gang. Det suger så kraftig at jeg har ikke ord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå