Delvis Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Fox..? Er ikke det en Amerikansk kanal, får vi den inn da? Trodde det gikk på en Norsk kanal jeg Lenke til kommentar
martlo Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Fox..? Er ikke det en Amerikansk kanal, får vi den inn da? Trodde det gikk på en Norsk kanal jeg Nei, går foreløpig bare i USA. Blitt vist 5 episoder til nå.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Men syns de snakket om at de ser på den her. Får man den kanalen med parabol eller er det web-tv? (er bare litt nysgjerrig her ) Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Men syns de snakket om at de ser på den her. Får man den kanalen med parabol eller er det web-tv?(er bare litt nysgjerrig her ) Tror eneste muligheten at vi normen får se det, er at vi må laste den ned fra nette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 FengselsTV er kult (Shawshank osv..= så dette må eg sjå. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 FengselsTV er kult (Shawshank osv..= så dette må eg sjå. Jepp! Så nettopp episode 5 nå. Gleder meg sinnsykt til neste episode! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Ny episode imorgen natt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Hvordan er serien sammenligna med OZ? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Joda var bra dette kommet meg forbi episode 3 skal ta en titt på episode 4 og 5 samt ep 6 når den kommer ut. Synd det med lille tåa til han fyren. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Dette var bra saker.. har blitt helt hektet! Bra det ikke er lenge til ep6 nå! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Hvordan er serien sammenligna med OZ? Kan ikke sammenliknes. Denne handler mer om å komme seg ut av fengselet fremfor hvordan det er der inne. Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Ble hekta etter 2. episode! Serien er virkelig og anbefale ja Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Prison Break Denne serien handler om en mann som har blitt uskyldig dødsdømt for et drap på visepresidenten. Han bor på USAs strengeste og best bevoktet fengsel og har kun uker på seg til henrettelsen er et faktum. Alle bevis peker mot ham! Har han ikke drept visepresidenten sin bror da? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Har sett første episode nå, kort pause så begynner jeg på andre.. Nettopp sett andre episode nå.,.. 3 blir ikveld da, får jo ikke gjort lekser.,.. Endret 26. september 2005 av SirAnderz Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Gidd å komme med spoilers da, sikkert ikke alle som har sett den enda. Btw, ikke still spørsmål, se resten av episodene. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. september 2005 Rapporter Del Skrevet 26. september 2005 Har sett episode 1-3 nå.. Må si at det tok litt tid før det ble noe spenning Men jeg får vel følge med videre Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Episode 6 gikk i natt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Dumt det ikke går på norsk tv. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Sparte episode 6 til nå. FY F**N, så bra episode! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 Kan vi ikke lage en tråd der vi kan prate litt om serien, liksom med avdvarsel for spoilers.. Så episode 6 og nå jeg er så avhengig, gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå