Djevlen Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Serien er jo genial, men synes også det er imponerende at den tatoveringen til Michael IKKE er digital. Men 'males' på kroppen. Tar visstnok 5 timer å lage for to personer. Er nok kjempeartig å vente på at den skal blir ferdig. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Serien er jo genial, men synes også det er imponerende at den tatoveringen til Michael IKKE er digital. Men 'males' på kroppen. Tar visstnok 5 timer å lage for to personer. Er nok kjempeartig å vente på at den skal blir ferdig. 5484895[/snapback] Nå vet jeg ikke helt hva du mener med "males", men jeg kan jo vise hvordan det gjøres med noen bilder fra Behind the Walls-episoden: Han sier at tatoveringen består av ca. 30 "klistremerker". I den Behind the Walls-episoden sier forresten Wentworth Miller også "the writers have this entire series planned out through the second season". Hva mener han med det? Det skal vel ikke lages en sesong 2 av Prison Break? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Hehe, ja, 'males' er vel ikke akkurat rett ord, men allikevel. Sitte i fem timer bare for å få den 'tatoveringen' "klistret" på seg er nok artig. ^^ Så lenge serien fortsatt er spennende, og 'plausible' så kan de holde på så lenge de vil for min del. Er ikke nødvendigvis noe negativt med 2-3-4 sesonger, men det må isåfall være 'sannsynlig og spennende'. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 De kan godt ha 10 sesonger for min del, bare spenningen holdes oppe og det ikke dabber av slik som i LOST... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg blir skikkelig grepet av hvor fantastisk gode disse skuespillerne er! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Spesielt han som spiller Michael og John Abruzzi (Peter Stormare?) er helt utrolige å se på. Han som spiller Michael spiller den rollen så utrolig perfekt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg har også begynt å se på Prison Break nå, og blir bare mer og mer hekta for hver episode. Utrolig spennende Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Hvordan skal jeg få tak i episodene? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 TV3 Hver torsdag klokken 21:30. Har du ikke TV3, så besøker du en venn som har det, og du blir sosial i samme slengen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Spesielt han som spiller Michael og John Abruzzi (Peter Stormare?) er helt utrolige å se på. Han som spiller Michael spiller den rollen så utrolig perfekt. 5501104[/snapback] Stormare er jo kaldheten selv. Ikke lenge igjen nå. <3 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Nei det er jo kun drøye 3 ukene til neste episode Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Jippi. Det blir og vente stille, men sikkert på neste episode. Skal sitte oppe hele natta og vente rett før. Thats for sure Endret 26. februar 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2006 Tror jeg gjør det samme, da får man seedet så det holder og. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Hva skjer med fortsettelsen av serien på TV3 her i Norge? Må vi vente lenge før den fortsetter, slik at alle warez-folka får sett serien lenge før oss nå også? Lenke til kommentar
W Skrevet 27. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2006 Hva skjer med fortsettelsen av serien på TV3 her i Norge? Må vi vente lenge før den fortsetter, slik at alle warez-folka får sett serien lenge før oss nå også? 5675209[/snapback] Skal ikke se bort ifra det. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Ja, denne serien er tøff. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 Har ikke fått følgt med på den jeg.. (Har ikke tv3) Men alle sier den er bra.. Noe den vel er også.. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Da er det igjen klart for nye episoder om infoen på denne siden stemmer. I morgen kommer en ny episode. http://next-episode.net/index.php?show_id=71 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Mange som har sett den allerede https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=475830&hl= Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2006 Noen som har sett episode 14 her eller !?!? Sier bare 2 ord om den: Bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå