Gå til innhold

Anbefalt spenningsserie: Prison Break


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne pausen er ille... jeg oppdaget ikke denne tråden før i forrige uke og så alle episodene fra onsdag til søndag, utrolig spennende. Jeg klarer ikke vente på flere episoder!

 

Prison Break må være en av de beste seriene som noensinne har blitt sendt :love:

 

Har dere noen tips på noe å se i mellomtiden?

Lenke til kommentar

Seriøst. Get a grip. Det er en serie. Det er utallige poster i denne tråden hvor folk bare klager på at ikke klarer å vente til Mars for å se de neste episodene. Hva slags liv lever dere? :(

 

Ja noen tips til hva vi kan se i mellomtiden? No mere en oz?

5262239[/snapback]

CSI. Lost. Kongen av Queens. That 70's Show.

Lenke til kommentar

Prison Break er på hiatus/Fall Break fram til Mars -med mindre Fox skjønner at den er så populær at den *må* tilbake på sendeplanen igjen tidligere enn det.. (Så langt er det vist 13 episoder)..

 

Vet ikke når Tv 3 begynner å sende den, men jeg kan tenke meg at de venter til etter jul..

 

xx

Lenke til kommentar
Prison Break er på hiatus/Fall Break fram til Mars -med mindre Fox skjønner at den er så populær at den *må* tilbake på sendeplanen igjen tidligere enn det..

Dei har nok rimeleg god kontroll på kor mange som ser serien. Men dei bryr seg nok ikkje i at enkelte nordmenn som laster ned serien, og dermed ikkje skaffer dei nokon innntekter, syter over at serien har pause.

 

Vet ikke når Tv 3 begynner å sende den, men jeg kan tenke meg at de venter til etter jul..

Første episode skal sendast i januar.

Lenke til kommentar
Prison Break er på hiatus/Fall Break fram til Mars -med mindre Fox skjønner at den er så populær at den *må* tilbake på sendeplanen igjen tidligere enn det..

Dei har nok rimeleg god kontroll på kor mange som ser serien. Men dei bryr seg nok ikkje i at enkelte nordmenn som laster ned serien, og dermed ikkje skaffer dei nokon innntekter, syter over at serien har pause.

5278240[/snapback]

 

Var ikke akkurat oss normenn jeg tenkte på.. Alle som følger med på Prison Break, både i USA og ellers i verden, vil jo gjerne at den kommer tilbake på sendeplanen så fort som mulig. Den var ment som en erstatning for 24 (samme folka som står bak) Nå begynner 24 opp igjen etter jul, og American Idol er ment å ta over tidspunktet PB sendes på. Fox hadde vel ikke forutsett at serien skulle bli så populær som den har blitt... Først stod det April/Mai.. noen uker siden sa de Mars. Meget mulig serien starter opp igjen før det..

 

xx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...