whom Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Sier du det.. med et liv Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Denne pausen er ille... jeg oppdaget ikke denne tråden før i forrige uke og så alle episodene fra onsdag til søndag, utrolig spennende. Jeg klarer ikke vente på flere episoder! Prison Break må være en av de beste seriene som noensinne har blitt sendt Har dere noen tips på noe å se i mellomtiden? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Har aldri sett serien selv, men den spiller i samme liga som Prison Break. Tror den heter Oz - livet bak murene (eller noe i den duren?). Prison Break = Høydepunkt i 2005. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2005 Ja noen tips til hva vi kan se i mellomtiden? No mere en oz? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 Seriøst. Get a grip. Det er en serie. Det er utallige poster i denne tråden hvor folk bare klager på at ikke klarer å vente til Mars for å se de neste episodene. Hva slags liv lever dere? Ja noen tips til hva vi kan se i mellomtiden? No mere en oz? 5262239[/snapback] CSI. Lost. Kongen av Queens. That 70's Show. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=110653 hmm... han har nok sett for mye på tv Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 hehe, ny serie: Tinghuset Break Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2005 hehe, ny serie: Tinghuset Break 5265730[/snapback] Nei. Fox-Breakin :!: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 Så reklame for PB på TV3 noen timer siden. Det blir bra! Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 Denne serien slår det meste jeg har sett. Er utrolig spennende. Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 Så reklame for PB på TV3 noen timer siden. Det blir bra! 5269991[/snapback] Sa de noe om når? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2005 Den kommer sikkert i slutten av januar. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2005 Sett 11 episoder av serien nå veldig bra hittil. Lenke til kommentar
Beluga Skrevet 10. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2005 Prison Break er på hiatus/Fall Break fram til Mars -med mindre Fox skjønner at den er så populær at den *må* tilbake på sendeplanen igjen tidligere enn det.. (Så langt er det vist 13 episoder).. Vet ikke når Tv 3 begynner å sende den, men jeg kan tenke meg at de venter til etter jul.. xx Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2005 Prison Break er på hiatus/Fall Break fram til Mars -med mindre Fox skjønner at den er så populær at den *må* tilbake på sendeplanen igjen tidligere enn det.. Dei har nok rimeleg god kontroll på kor mange som ser serien. Men dei bryr seg nok ikkje i at enkelte nordmenn som laster ned serien, og dermed ikkje skaffer dei nokon innntekter, syter over at serien har pause. Vet ikke når Tv 3 begynner å sende den, men jeg kan tenke meg at de venter til etter jul.. Første episode skal sendast i januar. Lenke til kommentar
Beluga Skrevet 12. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2005 Prison Break er på hiatus/Fall Break fram til Mars -med mindre Fox skjønner at den er så populær at den *må* tilbake på sendeplanen igjen tidligere enn det.. Dei har nok rimeleg god kontroll på kor mange som ser serien. Men dei bryr seg nok ikkje i at enkelte nordmenn som laster ned serien, og dermed ikkje skaffer dei nokon innntekter, syter over at serien har pause. 5278240[/snapback] Var ikke akkurat oss normenn jeg tenkte på.. Alle som følger med på Prison Break, både i USA og ellers i verden, vil jo gjerne at den kommer tilbake på sendeplanen så fort som mulig. Den var ment som en erstatning for 24 (samme folka som står bak) Nå begynner 24 opp igjen etter jul, og American Idol er ment å ta over tidspunktet PB sendes på. Fox hadde vel ikke forutsett at serien skulle bli så populær som den har blitt... Først stod det April/Mai.. noen uker siden sa de Mars. Meget mulig serien starter opp igjen før det.. xx Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2005 håper nå det.. men herregud, er bare en serie. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 14. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2005 håper nå det.. men herregud, er bare en serie. 5290482[/snapback] mat er bare til spising og sex kun til repropduksjon. åneida! er nå så mye mer enn som så! PB Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg lurer på hvem som spiller rollen sin best av John Abrutzzi, Captain Brad Bellick og Michael Scofield ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2005 har sesong 1 liggende så den er verdt å se ja.. har "studie"dag i morra.. får kanskje se noen episoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå