OscarWoHA Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Prison Break Denne serien handler om en mann som har blitt uskyldig dødsdømt for et drap på visepresidenten. Han bor på USAs strengeste og best bevoktet fengsel og har kun uker på seg til henrettelsen er et faktum. Alle bevis peker mot ham! Her kommer Michael Scofield inn. Han har laget en plan, og bare det er grunn nok til å følge med på denne serien. Det blir bedre for hver episode. (Vi er på 5. episode nå). Ekstremt nervepirrende og spenningen får pulsen til å nå sitt maksimum opptil flere ganger. Wenwoth Miller er rett og slett genial i den rollen han er tildelt. Får han ikke pris for beste skuespiller, blir jeg nesten overrasket. Det er rett og slett sykt bra gjort av ham. Hovedroller: Dominic Purcell som Lincoln Burrows (den dødsdømte) Wentworth Miller som Michael Scofield Offisiell hjemmeside: http://www.fox.com/prisonbreak/ MÅ SEES! Endret 24. september 2005 av CobraM Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Høres fett ut.. Får prøve å få med meg en episode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Låter spennende, får ta en titt på episode 1. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Det er vel kanskje feil å si at det er en TV-serie. Bytter navn på tråden. For meg startet følelsen av å være hekta allerede i episode 2. Ikke la dere bli skremt av første episode. Alt kan virke forvirrende, men det er på en måte bakgrunnen for de neste episodene. Bare noen dager igjen til episode 6. *Svette av spenning* Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Ikke la dere bli skremt av første episode. Alt kan virke forvirrende, men det er på en måte bakgrunnen for de neste episodene. Skremt you say? Den var jo skambra! Garantert en serie jeg kommer til å følge med på videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Skremt you say? Den var jo skambra!Garantert en serie jeg kommer til å følge med på videre. What he said. Takk for tipset, CobraM! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Holder på å ser første episode nå! Dette er jo genialt! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Kjempehyggelige tilbakemeldinger. Settes pris på. Håper flere faller for serien! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Den går ikke i Norge nei? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Går i USA. Slenger meg på og anbefaler denne. Genialt bra serie! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Skal se episode 2 nå! Gleder meg! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Ok, skal se om jueg finner den en annen plass da Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Dæven, slutten på episode 2 var spennende. Gleder meg til episode 3, som jeg skal se senere ikveld! Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Ja denne serien var virkelig bra! Ikke så bra som lost, men meget bra. I en av hoved rollene har vi jo svensken Peter Stormare som John Abruzzi. Han er en sykt fet skuespiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Jeg vil ikke gå så langt som å kalle stormare for fet, men han passer bra i slike lugubre roller. Slutning: han er kvapsete Prison Break er årets nykommer i mine øyne, gleder meg til å følge showet utover høsten. Er noen fine plotvridninger foreløbig i hvertfall Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Prison Break er årets nykommer i mine øyne, gleder meg til å følge showet utover høsten. Jepp. Helt klart! Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 24. september 2005 Rapporter Del Skrevet 24. september 2005 Jeg vil ikke gå så langt som å kalle stormare for fet, men han passer bra i slike lugubre roller. Slutning: han er kvapsete Prison Break er årets nykommer i mine øyne, gleder meg til å følge showet utover høsten. Er noen fine plotvridninger foreløbig i hvertfall Hehe når jeg sa at han var fet mente jeg ikke at han var feit, men at han er en kul skuespiller Det er bare dialekt.. Joda han er litt kvapsete da. Å så er han blitt så gammel nå, men fortsatt ganske kul. Så episode 5 nå! Utvilker seg i en positiv rettning dette her! Meget gøy underholdning Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 by the way, hvilken dag kommer den ut i amerika ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 Hvilken tv kanal og dag går dette? Lenke til kommentar
martlo Skrevet 25. september 2005 Rapporter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Airs: Monday 9:00 PM on FOX (60 mins) Info om Tv-serier: TV.com Fantastisk spennende serie ja! Endret 25. september 2005 av martlo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå