Rostad Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Har skal vei og kjøpe meg et nytt headsett ettersom mitt forige gikk i stykker. Jeg har lyst på dette headsettet Jeg har tenkt og bruke det til cs og musikk. EDIT: Gjorde om noen ord Endret 24. september 2005 av snaxxor Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24676 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Koss er jevnt over bra det. Men tror du får mye bedre lyd hvis du finner ett uten microfon, og har mic'en separat. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Anbefaler dette, god mic og lyd. I tilleg bra komfort. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305600&cks=SER Men husk, på dette stedet får du det med det eksterne lydkortet som gir en fantastisk lyd til 10kr mer Edit: men da dette ikke er et lydkort eller pc høyttaler burde den kanskje vært postet her? Endret 24. september 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 JA koss er ett bra merke så tror ikke det er noe dårligere! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En ting jeg glemte med Koss, de har livs tids garanti på headsettene sine. det vil si at hvis du er uheldig og får dem ødelagt, eller rett og slett knekker dem med vilje, så fikser de dem gratis, uansett. Har hatt mine inne på rep. 2 ganger. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Det ble til at jeg kjøpt det jeg tenkt på. Er stor førnøyd! er nesten litt for bra lyd i dem, har winampen på volume 20 bare og da høres det godt. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Anbefaler dette, god mic og lyd. I tilleg bra komfort. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305600&cks=SER Men husk, på dette stedet får du det med det eksterne lydkortet som gir en fantastisk lyd til 10kr mer Edit: men da dette ikke er et lydkort eller pc høyttaler burde den kanskje vært postet her? Jeg synes micEn i icemat var temmelig dårlig. Men headsette er topp Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) En ting jeg glemte med Koss, de har livs tids garanti på headsettene sine. det vil si at hvis du er uheldig og får dem ødelagt, eller rett og slett knekker dem med vilje, så fikser de dem gratis, uansett. Har hatt mine inne på rep. 2 ganger. Hehe.Tror mer det går på ødelagte elementer og redusert lydkvalitet. Tviler på at du kan stå utforbi sjappa å tenke: " hmm. tror jeg vil ha nytt headset". Så hopper du på headsettet ditt, går inn, og får et nytt headset eller får sendt det til rep. EDIT: Ødela du de med vilje? Endret 1. oktober 2005 av Øssa Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Søk. Mange tråder om SB45... For å gi deg et svar; jeg har det selv og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har hatt 3 stk. sennheizer headsett igjennom tidene, og kommer nokk ikke til å gå bort i fra de, er veldig godt fornøyd, men det er vel som alt annet, litt individuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå