Delux Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hallo fox. Dette er kanskje feil sted å poste i så fall må jeg beklage, men nok om det. Som dere sikkert ser er jeg ute etter en map editor til cstrike. Er det noen som har et bra forslag.. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 har egentlig ikke peiling jeg, men vet at cs_mansion ble laget med worldcraft 3.3 editoren på en uke (ok, jeg leste readme fila som fulgte med banen da jeg så innlegget ditt, mente det sto noe om hvilken editor som ble brukt i den. Lenke til kommentar
Delux Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 takker for hjelp er det noen andre forslag Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Skal du lage maps til CS bruker du Worldcraft. Har selv brukt det tidligere. Tror ikke det er så mange alternativer egentlig. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 H3H3 kompisen min lagde en kopi av huset sitt (ganske bra btw) populer paa lan hjos han tihihi har med vinduer terrasse inkjorsjel osv Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Du har enten Worldcraft, som er blitt omdøpt Valve Hammer Editor (spør ikke hvorfor, teit navn).. eller du har en editor ved navn Quark. Dette er de eneste alternativene du har. (Jeg har en forholdsvis god oversikt.. har drevet med mapping til Half-Life-motoren i over 3 år nå) Lenke til kommentar
en mann Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Krever mye av deg. Brukte en time på en kasse. Og den hadde bare textures på en av sidene. :sad: *Sukk* Lenke til kommentar
pskard Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Stengt grunnet feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg